Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Uro´ere til pudselbord til salg. Koster 70 kr plus porto.
Bestillingsvare: Kan laves i blå (mørkeblå og lyseblå), lilla, grøn, rød (rød og lyserød), sølv og guld.
Dette billede er kun en prøve, dem jeg sælger laves med gensigtig elasik.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GitteC78 skriver: Hej Uro´ere til pudselbord til salg. Koster 70 kr plus porto. Bestillingsvare: Kan laves i blå (mørkeblå og lyseblå), lilla, grøn, rød (rød og lyserød), sølv og guld. Dette billede er kun en prøve, dem jeg sælger laves med gensigtig elasik.
Hvor er den bare fin. Hvis man bestiller en lilla, er det så 2 farver lilla der er i?
og laves den kun med stjerner?
Malli skriver: Hvor er den bare fin. Hvis man bestiller en lilla, er det så 2 farver lilla der er i? og laves den kun med stjerner?
Tak skal du have... Hmm.. jeg ved ikke om jeg kan finde i flere lilla farver men kan kigge tirsdag og vende tilbage. Hvad kunne du tænke dig?
GitteC78 skriver: Tak skal du have... Hmm.. jeg ved ikke om jeg kan finde i flere lilla farver men kan kigge tirsdag og vende tilbage. Hvad kunne du tænke dig?
Jeg ville gerne have med mørke lilla og lyslilla. laver du kun stjerner?
Malli skriver: Jeg ville gerne have med mørke lilla og lyslilla. laver du kun stjerner?
Jeg kigger tirsdag om jeg kan få i flere lilla nuancer... Hvad kunne du tænke dig, hvis det ikke skal være stjerner?
Hej..
Super fin uro..
Kan du lave én hvor stjernerne er i mange farver - altså multifarvet.? .. med måske flest lilla + grønne stjerner...
Vi ved ikke om det bliver en pige/dreng, så det kunne være super fedt
hejsa.
JEg vil gerne bestille en uro der blandet med farverne grøn og sølv, hvis det er muligt. ?
Evt. send pb med kontooplysninger.
mvh. moars
Jeg har fundet en lidt mørkere lilla, men den er uden glimmer... Var det noget?
Nu findes uro også med biler, barnevogn og stjerner.
Findes i: Sølv, guld, rød, lilla, lyserød, lyseblå, mørkeblå, lysegrøn og mørkegrøn. Alle med glimmer i.
Uden glimmer findes i mørkelilla.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128