Hidsigprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Kaufie

Naja er bestemt også mors pige - og derefter er det storebror, der dur.... Far er til sjov og spas - og bestemt ikke til trøst og putning 

Det bliver hårdt når hun skal i dp - allerede fra 15/8, hvor hun er lige godt 8 mdr..... Indkøring bliver lige på og hårdt. Vi egentlig har plads fra 1/8, og jeg regnede med 14 dage til indkøring - men dpmor har ferie indtil den dag jeg skal starte på job. SÅ...jeg starter med at bruge en omsorgsdag og må flexe i det omfang jeg nu finder det nødvendigt i den første uge. Alternativt kunne vi have sagt nej til en ellers fin plads - og risikere at få en vi ikke brød os om og i den anden ende af byen/kommunen.....

Jeg sætter min lid til at alt går som smurt som med Najas storebror, der også kom ud i dp som 8mdr..... Og denne gang er jeg kun på 30 timer, så.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

fif

isimaven skriver:

Puha min lille skønne Zoe er ved at udvikle noget af et temperament!! Hun har længe været mors pige, da min mand arbejder langt hjemme fra og har meget lange dage så det er ikke underligt at hun har været mest tryg ved mig men han har dog altid været god til at tage hende så meget som muligt når han så er hjemme og det er da også gået nogenlunde. 

Men her til aften kørte jeg i tre kvarter for at handle (hun var puttet) og så skulle far bare hygge med de store, men næ nej Zoe vågnede efter 10 minutter og blev ked af det da det var far der kom for at give sut, det udviklede sig så til et kæmpe hidsigheds anfald og hun SKREG!! i 30 minutter hvilket resulterede i at hun kastede op af bare arrigskab!!! Al den tid holdt min mand hende og prøvede at berolige hende men nej det var bare ikke nok! Da jeg kom hjem havde hun fået skiftet tøj og stakkels Ole var ved at være ret desperat - tøsen kom over til mor og holdt op med at skrige og sov efter 2 minutter  lille hidsigprop altså!!

Nu bliver jeg helt bekymret for hvordan hun vil klare at komme i vuggestue her den 16. august!!!

Hvad med jeres er de også morfikserede??

knus herfra

Hihi det lyder bestemt ikk spor sjovt, meen det er desværre noget jeg kan genkende !! Caia har dog ikk kastet op, men vil simpelthen ikk falde til ro hos min kæreste .. :/ Det er sku lidt synd for de mænd der, for det er rart at de kan tage over bare en gang imellem !! Men sådan ska et bare ikk være lige pt Men så er han skide god når der skal leges vilde lege

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.