Forsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.799 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Zeus

Den her nok mest til jer, som ikke har vildt mange penge

Hvor har i forsikring henne? Hvad koster det om året? Og er de gode?

Vi bor til leje, har ingen bil, ikke vildt meget af værdi, har 2 børn.. Hvad kan i anbefale? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Hvem?

Zeus skriver:

Den her nok mest til jer, som ikke har vildt mange penge

Hvor har i forsikring henne? Hvad koster det om året? Og er de gode?

Vi bor til leje, har ingen bil, ikke vildt meget af værdi, har 2 børn.. Hvad kan i anbefale? 

Phu ja, det jo svært at sige, da det afhænger af mange forskellige ting, vi købte i 08 en stor nedlagt landejendom, har to biler også forsikringer på os alle plus det løse

Vi indhentede flere tilbud, men da vi går under landbrug er det jo slet ikke det samme, vi valgte i 08 Tryg Landbrug og har li indhentet tilbud fra 2 andre forsikringsselskaber, men de kunne slet ikke være med i Trygs priser.

Anmeld

3. juli 2011

Noneother

Jeg (mig og min søn) er forsikret via. Nykredit. noget der hedder 18-28 forsikring. (for folk mellem 18 og 28 )

Koster 1300kr om året (billigt!!). Det er en indbo/elektronik forsikring. rejseforsikring inkluderet. Jeg er forsikret for et langt større beløb end hvad jeg ejer, men det fås ikke lavere. Selvrisiko er på 1700kr.

Den dækker osse hvis man nu fx. skulle komme til at hælde kaffe i computeren. (selvforskyldt)

-og hvis jeg fx får en kæreste, veninde etc. der flytter ind dækker den osse dem.

Derudover er både mig og lillemand ulykkesforsikret hos ace forsikring for 179kr. om måneden. Dækker tandskader (selvrisiko 500kr.), brækkede lemmer, man får kompensation for hospitalsophold over 48timer o.lign (400-500kr i døgnet. 900 hvis det er os begge).
ex. får jeg vist nok 4000kr hvis jeg skulle gå hen og brække en arm.

Har ikke haft behov for dem endnu. men better save than sorry,

Anmeld

3. juli 2011

Zeus

SanneBoe skriver:

Phu ja, det jo svært at sige, da det afhænger af mange forskellige ting, vi købte i 08 en stor nedlagt landejendom, har to biler også forsikringer på os alle plus det løse

Vi indhentede flere tilbud, men da vi går under landbrug er det jo slet ikke det samme, vi valgte i 08 Tryg Landbrug og har li indhentet tilbud fra 2 andre forsikringsselskaber, men de kunne slet ikke være med i Trygs priser.

Jeg synes godt nok også det er svært

Vi har kigget og kigget, men vil heller ikke have de billigste, fordi vi er bange for, at de så render fra aftalerne.. Men har jo heller ikke råd til de dyreste  

En god mellemblanding, som har et godt ry, ville være perfekt

Anmeld

3. juli 2011

Zeus

Noneother skriver:

Jeg (mig og min søn) er forsikret via. Nykredit. noget der hedder 18-28 forsikring. (for folk mellem 18 og 28 )

Koster 1300kr om året (billigt!!). Det er en indbo/elektronik forsikring. rejseforsikring inkluderet. Jeg er forsikret for et langt større beløb end hvad jeg ejer, men det fås ikke lavere. Selvrisiko er på 1700kr.

Den dækker osse hvis man nu fx. skulle komme til at hælde kaffe i computeren. (selvforskyldt)

-og hvis jeg fx får en kæreste, veninde etc. der flytter ind dækker den osse dem.

Derudover er både mig og lillemand ulykkesforsikret hos ace forsikring for 179kr. om måneden. Dækker tandskader (selvrisiko 500kr.), brækkede lemmer, man får kompensation for hospitalsophold over 48timer o.lign (400-500kr i døgnet. 900 hvis det er os begge).
ex. får jeg vist nok 4000kr hvis jeg skulle gå hen og brække en arm.

Har ikke haft behov for dem endnu. men better save than sorry,

Årh.. Min kæreste er 40, og jeg bliver 28 om et år

Anmeld

3. juli 2011

Noneother

Zeus skriver:

Årh.. Min kæreste er 40, og jeg bliver 28 om et år

Så læge det er dig der tegner, dækker den (vist nok) din kæreste uanset alder.

om ikke andet kan du da ha´den et års tid, og så derefter se hvad de kan tilbyde. Det var den absolut billigste forsikring jeg kunne finde.

Anmeld

3. juli 2011

Zeus

Noneother skriver:

om ikke andet kan du da ha´den et års tid, og så derefter se hvad de kan tilbyde. Det var den absolut billigste forsikring jeg kunne finde.

Så vil jeg da lige gå ind og tjekke den så, mange tak

Anmeld

3. juli 2011

Zeus

Noneother skriver:

Kan læse de forlanger at man så bruger dem som bank.. Og jeg kan ikke skifte bank Længere forklaring

Anmeld

3. juli 2011

Noneother

Zeus skriver:

Så vil jeg da lige gå ind og tjekke den så, mange tak

Så lidt. -Jeg ville slet ikke turde leve uden mine forsikringer. Tænk nu hvis det værste skulle ske, og man stod tilbage uden noget som helst.

1. er at jeg nok ville kunne klare det alene, men efter jeg har fået lillemand... Så tør jeg ikke andet!

Anmeld

3. juli 2011

Noneother

Kan læse de forlanger at man så bruger dem som bank.. Og jeg kan ikke skifte bank Længere forklaring

Nej det bli´r ikke et problem. Jeg har selv Danske bank. De kunne bare ikke tilbyde mig samme fordele mht. forsikringer, så derfor forsikrede jeg hos Nykredit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.