Navne ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Millesmammi

er i uge 20. så vi har langt tid endnu, tænker rigtig meget på navne, ved ikke om det er en pige eller dreng endnu, men jeg kan virkelig ikke komme på nogle navne :-( har ikke det sådan med at det skal passe til 'Mille' men bare at vi skal kunne lide det. 

har tænkt på navnet Julius hvis det er en dreng, men kan virkelig ikke finde ud af om jeg synes det er helt vildt sødt, eller om det er helt vildt grimt efter min smag - hvad synes i om navnet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Kofoed.

Jeg synes det er sødt, selvom er romersk kejser hed det Vi snakkede også om augustus i en periode, så ved ikke om det bare er min med de der middelhavs navne.

Har i været til MD?

Anmeld

3. juli 2011

NJN

Jeg bryder mig ikke om navnet, kommer til at tænke på en nisse.. Sorry.

Anmeld

3. juli 2011

muzen

jeg syntes du skal kigge på den her side http://mitbarnsnavn.dk/navnemaskinen

Anmeld

3. juli 2011

Millesmammi

Kofoed33 skriver:

Jeg synes det er sødt, selvom er romersk kejser hed det Vi snakkede også om augustus i en periode, så ved ikke om det bare er min med de der middelhavs navne.

Har i været til MD?

Nej det skal vi på torsdag :-)

Anmeld

3. juli 2011

Hasselnødden

Millesmammi skriver:

er i uge 20. så vi har langt tid endnu, tænker rigtig meget på navne, ved ikke om det er en pige eller dreng endnu, men jeg kan virkelig ikke komme på nogle navne :-( har ikke det sådan med at det skal passe til 'Mille' men bare at vi skal kunne lide det. 

har tænkt på navnet Julius hvis det er en dreng, men kan virkelig ikke finde ud af om jeg synes det er helt vildt sødt, eller om det er helt vildt grimt efter min smag - hvad synes i om navnet???

Julius er et rigtig sødt og dejligt navn til en dreng efter min mening 

Anmeld

3. juli 2011

Kofoed.

Millesmammi skriver:

Nej det skal vi på torsdag :-)

Uhh, den update glæder jeg mig til

Anmeld

3. juli 2011

Camillakn

Millesmammi skriver:

Prøv at forestille dig dit barn og at du skal kalde på ham/hende, hvad lyder så bedst ?

Jeg kunne ikke forestille mig andet end Oliver når vi skal kalde på vores søn.

Men Julius er et sødt navn, men så længe i selv kan lide det er andres mening jo ligegyldig

Anmeld

3. juli 2011

twinny

Jeg synes selve navnet er fint.. Men forbinder det desværre med en rigtig irriterende dreng.. ,

Men hvis i selv kan li det....

Anmeld

3. juli 2011

isimaven

Millesmammi skriver:

Jeg har en dejlig Julius <3 så i mine ører er det et skønt navn

på billedet er han sammen med sin lillesøster 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.