Barsel - What to do ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

lycly

Sidder her søndag aften efter 2 uger på barsel (med 2 uger mere foran mig inden termin) og jeg må sige, jeg er så småt begyndt at kede mig .. Jeg har støvsuget, vasket op, vasket tøj, skiftet sengetøj, ordnet køleskab (alt sammen op til flere gange) , har fået købt de sidste ting til lillepigen og har endda også så småt pakket taske til hospitalet. 

Så, som I kan høre er jeg ved at løbe tør for ting at lave . Og når jeg keder mig, så shopper jeg og det er der virkelig ikke råd til :-) 

Hvad får I jeres barsel til at gå med ? Trænger til lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

AndreasMor84

Du kunne lave noget mad til fryseren, så det er nemt for jer de første dage efter I kommer hjem

Anmeld

3. juli 2011

GitteC78

Eller bage nogle kager/boller. Det er altid rart at have lidt i fryseren, hvis der skulle komme en masse gæster og se den lille. Man får ikke tid til det, når man kommer hjem fra sygehuset...

Anmeld

3. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Vil også foreslå noget mad og evt. lidt boller og kager som kan fryses til der kommer barselsbesøg 

Anmeld

3. juli 2011

Kaufie

Nyde tiden hvor du kan kede dig! 

Læse bøger/blade/, se tv-serier, flade ud i sofaen og bare være....

Få manden/kæresten til at tage en fridag, hvs ikke han har ferie, og nyd hinanden som kærester inden I bliver forældre - det ER bare noget andet når bebs ligger sammen med jer.

Anmeld

3. juli 2011

S-anne

Jeg vil også varmt anbefale at lave massr af mad g kager hvis du har plads i fryseren. Det er skønt til bagefter.

Og hvis du bor i nærheden af jordbær selvpluk- marker så tag ud at plukke nogle bær og lav grød, marmelade, saft, milkshake, is eller andet... (det gjorde jeg da jeg havde brugt 3 ugers barsel og havde lavet alle de ting du har nævnt - og vupti dagen efter fødte jeg (vi fandt aldrig en mark... 

Anmeld

3. juli 2011

Nynne88

Jeg har netop fået sommerferie og barsel og går og tænker over, hvad jeg skal få tiden til at gå med. 

På min liste står der også/p>

Vaske dyner. 
Gøre hovedrent på wc + bad.
Sortere ud i ALT (trods at vi kun har boet i vores lejlighed i et år).
Lave aftaler med de veninder jeg ikke har haft så meget tid til det sidste stykke tid.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.