Fødsel snart tak!! Har prøvet alt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Happiness

Anjamichell skriver:

Ja jeg ved det godt... Det er bare så frustrerende at have så svær en bækkenløsning og skulle gå med krykker næsten hver dag.. Jeg vil så gerne have det overstået så vi kan hygge igen :-)

Men har også hørt at hindbærbladete skulle gøre godt. ved ikke hvilken virkning det har. Tør ikke rigtigt bevæge mig ud i alt det. Er bange for at skulle sove på tønden hvis man drikker det Render i forvejen nok derud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

SussieThyssen

Anjamichell skriver:

Årh hvor er jeg træt af at være gravid nu!! Jeg har den sidste uge gået og gået og gået... Idag har jeg været oppe af over 100 trapper og ned igen på en bakke.. Men han vil bare ikk... Og jeg har ondt næsten hele tiden!! Den lille slyngel... Han vil bare ligge i Mor's mave og hygge sig...Nogle gode råd??

Altså..hvis du først har termin d. 16. så er der jo rigeligt god tid.
Så tag den med ro...din bebs kommer når den kommer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Peiner skriver:

Har du prøvet amerikansk olie..? Ved godt at der er delte meninger om brugen af det. Det kan hos nogle kvinder lige være det, som skal til for at sætte skub på det hele. 

Jeg købte en lille flaske amerikansk olie på apoteket. Olien blandede jeg i et glas sammen med ufortyndet saft. Sådan som du normalt vil blande et glas saft - Så brugte jeg den amerikanske olie i stedet for vand.

Jeg drak den amerikanske olie kl. 00.30 og vandet gik 06.00  Min søn Alexander blev født senere samme dag om aftenen kl. 22.22.

Både min mor, min mors veninde og min moster har i sin tid også drukket amerikansk olie og inden for 24 timer efter indtagelsen, havde de alle født

Det er ikke farligt for hverken din eller baby. Den eneste bivirkning er at olien virker meget afførende. Der er selvfølgelig ingen garanti for at det virker og det virker kun hvis kroppen er helt klar til fødsel.

Som sagt er der delte meninger omkring brugen af amerikansk olie og selvfølgelig vil hverken læge, jordmoder og apoteker anbefale det som igangsættende.

(Lige som en tilføjelse - Min mor, som i sin tidogså drak olien med effektiv virkning, er i øvrigt sygeplejeske og hverken fraråder det eller anbefaler det.)

Ja jeg har hørt om det men jeg tør sgu ikk

Anmeld

3. juli 2011

anjamichell@gmail.com

SussieThyssen skriver:

Altså..hvis du først har termin d. 16. så er der jo rigeligt god tid.
Så tag den med ro...din bebs kommer når den kommer.

Kærligst
Sussie

jaja det kan du sagtens sige søde Sussie men det er altså ikk særlig sjovt det her

Jeg har så ondt jo og baby har lagt sig med hovedet fast og er klar og stor nok så jeg kan ikk se nogen skade i det må jeg indrømme

Anmeld

3. juli 2011

FjolleTrold

Altså måske man skal tro lidt på det, men en zoneterapeut hjalp mig. Og hende der gav mig akupunktur for symfysesmerter sagde, at hun også kunne hjælpe fødslen i gang. Så måske...

Anmeld

3. juli 2011

SussieThyssen

Anjamichell skriver:

jaja det kan du sagtens sige søde Sussie men det er altså ikk særlig sjovt det her

Jeg har så ondt jo og baby har lagt sig med hovedet fast og er klar og stor nok så jeg kan ikk se nogen skade i det må jeg indrømme

LOL det ved jeg da godt

Det er ikke spor sjovt at være højgravid og have ondt over det hele..men alligevel..så har din bebs godt af at være derinde tiden ud...og jo større en bebs..jo mere parat og rustet til livet er den.

Så prøv alligevel at nyde den sidste tid.
Slap af og hvil dig..lav afspænding, strik, læs elelr hvad du nu synes er hyggeligt..husk på...nå først den lille er ude..så vil du savne hvert minut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.