Polterarben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej, skriver lige ano da jeg ikke ved om hun er her på baby

Mig og en veninde skal holde polterarben for en veninde (som vi ikke kender alt for godt, men vi er de tætteste), men vi er helt på bar bund om hvad vi skal lave. Vi bliver max 8 (tror ikke det bliver så mange) hvor et par stykker er høj gravide. Det må helt ikke koste det hvide ud af øjnene, da vi jo ikke er så mange og der er en del studerende.

Så kom med alle jeres gode forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Nettemor

hvor i landet er det? skriv evt pb

men jeg ved at her i viborg kan man komme ind og puste glas

Anmeld

3. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hej, skriver lige ano da jeg ikke ved om hun er her på baby

Mig og en veninde skal holde polterarben for en veninde (som vi ikke kender alt for godt, men vi er de tætteste), men vi er helt på bar bund om hvad vi skal lave. Vi bliver max 8 (tror ikke det bliver så mange) hvor et par stykker er høj gravide. Det må helt ikke koste det hvide ud af øjnene, da vi jo ikke er så mange og der er en del studerende.

Så kom med alle jeres gode forslag

Hvor i landet er det?

Min venindes polterabend blev holdt med overraskelse hos hendes mor med champagne/bobler og jordbær med chokolade. Så tog vi i dyrehave til en hjemmelavet overdådig picnic og så en tur rundt i parken i hestevogn. Senere festede vi videre hos en veninde. 

Det var ikke særlig dyrt, og en af de bedste dage længe. 

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

hvor i landet er det? skriv evt pb

men jeg ved at her i viborg kan man komme ind og puste glas

Det er i Vejle (den er stor nok til jeg godt tør skrive det )

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor i landet er det?

Min venindes polterabend blev holdt med overraskelse hos hendes mor med champagne/bobler og jordbær med chokolade. Så tog vi i dyrehave til en hjemmelavet overdådig picnic og så en tur rundt i parken i hestevogn. Senere festede vi videre hos en veninde. 

Det var ikke særlig dyrt, og en af de bedste dage længe. 

Det er i Vejle ( tør jeg god at skrive )

Men det lyder faktisk som en go idé

Anmeld

3. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Det er i Vejle ( tør jeg god at skrive )

Men det lyder faktisk som en go idé

HUn var ihvertfald glad og tilfreds, og gæsterne følte sig også glade og tilfredse, og vi gav ikke særlig meget pr. person.  Vi er alle stortset studerende, så det faldt helt naturligt at det skulle holdes på et ok niveau. 

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

opper den lige i håb om der er flere der har gode forslag

Anmeld

3. juli 2011

Putomanen

Jeg var engang til en polterabend med en masse andre fattigrøve

Vi startede hos den kommende brud med overraskelse, lidt bobler og hygge om formiddagen. Senere tog vi i en park og spillede rundbold, drikkespil osv. og hyggede. Senere tog vi hjem til hende, hvor der var nogen der havde sørget for lidt nemt mad, hvos vi alle skiftede tøj og gjorde os klar, og så tog vi i byen.

Den kommende brud havde den bedste dag, og det var til en overkommelig pris

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg var engang til en polterabend med en masse andre fattigrøve

Vi startede hos den kommende brud med overraskelse, lidt bobler og hygge om formiddagen. Senere tog vi i en park og spillede rundbold, drikkespil osv. og hyggede. Senere tog vi hjem til hende, hvor der var nogen der havde sørget for lidt nemt mad, hvos vi alle skiftede tøj og gjorde os klar, og så tog vi i byen.

Den kommende brud havde den bedste dag, og det var til en overkommelig pris

Tak for svar, jeg tror altså os det bliver noget alla det og det Alexia skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.