Hjælp med bryster i starten af graviditeten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej jeg er i 6. uge.. Og har idag haft vold nass i mine bryster... Jeg har lige set af det lyse af huden er lidt rødt/blåligt og mine årer er blevet mega tydelige... Er det noget i har prøvet, er deet normalt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

FogL

Anonym skriver:

Hej jeg er i 6. uge.. Og har idag haft vold nass i mine bryster... Jeg har lige set af det lyse af huden er lidt rødt/blåligt og mine årer er blevet mega tydelige... Er det noget i har prøvet, er deet normalt...

Det er helt normalt Det er træt at have ondt, men der er absolut ikke noget galt!

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Det er helt normalt Det er træt at have ondt, men der er absolut ikke noget galt!

Det er ok med at de gør nass... Bare det er normalt... Det hele kan komme an... Jeg er så glad, vi er endelig gravide efter en del års kamp... WEEEEE....

Anmeld

3. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hehe ja det er helt normalt. Du vil sikker opleve dage hvor du ikke er øm og andre hvor det gør mega nas. At babserne ligner marmor er også helt efter bogen. Jeg havde heller ikke hørt om det før jeg selv stod med sådan et par spækkede damer, men det er helt almindeligt! 

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe ja det er helt normalt. Du vil sikker opleve dage hvor du ikke er øm og andre hvor det gør mega nas. At babserne ligner marmor er også helt efter bogen. Jeg havde heller ikke hørt om det før jeg selv stod med sådan et par spækkede damer, men det er helt almindeligt! 

LOL.... spækkede damer...

Anmeld

3. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

LOL.... spækkede damer...

Hihi  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.