Stem på et pigenavn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

acdp8620

Jeg har stemt Merle...syntes det er sååå sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Femøre

Anonym skriver:

Ja..
Tror lige selv du skal tænke dig om. Der er faktisk en herinde der har en datter der hedder Aprilla, og måske hun ikke vil bryde sig om at læse det. Hun kan da blive ligeså glad som Freya eller Lærke

Jeg skriver vist også det er et med et smil på læben, og ikke for at nedgøre nogen, men som der blev skrevet i tråden omkring navnet Messias, tænk på at det er et navn som børnene skal leve med hele livet, og Cirkel vil da vække undring -om ikke andet så når der er geometri på programmet. Og du spørger om vores mening, så giver jeg min mening, jeg er ærlig.

Og Aprilla kan helt sikkert blive lige så glad for sit navn som Freya og Lærke, men det kan sagtens blive lidt for specielt for nogle, og det er det for mig. Det er jo ikke noget mod barnet generelt, det er mod barnets navn.. Så har tænkt mig om, og siger min ærlige mening..

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Femøre skriver:

Jeg skriver vist også det er et med et smil på læben, og ikke for at nedgøre nogen, men som der blev skrevet i tråden omkring navnet Messias, tænk på at det er et navn som børnene skal leve med hele livet, og Cirkel vil da vække undring -om ikke andet så når der er geometri på programmet. Og du spørger om vores mening, så giver jeg min mening, jeg er ærlig.

Og Aprilla kan helt sikkert blive lige så glad for sit navn som Freya og Lærke, men det kan sagtens blive lidt for specielt for nogle, og det er det for mig. Det er jo ikke noget mod barnet generelt, det er mod barnets navn.. Så har tænkt mig om, og siger min ærlige mening..

Det er også helt okay

Anmeld

3. juli 2011

B&J

helt klart viktoria men også fordi der gemmer sig en lille historie bag det navn super sødt

Anmeld

4. juli 2011

Xady

Viktoria

Anmeld

4. juli 2011

Sphynxlover

Hvis det absolut skal være Cirkel så ville jeg stave det Sirkel eller Zirkel så det ikke bliver mere identisk med ( Cirkel-trekant-firkant) end højst nødvendigt

Anmeld

4. juli 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Hvilket pigenavn kan I bedst lide?

Jeg har stemt Cirkel synes at det lyder sødt.

Aprilla minder mig om de der scootere

Anmeld

4. juli 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Jeg har stemt Cirkel synes at det lyder sødt.

Aprilla minder mig om de der scootere

Anmeld

4. juli 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Nora .. Det skulle min datter hedde hvis jeg fik en

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.