Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
aya-zia skriver: nej så tror jeg heller ik rødt er så godt... for det vil se ret tåbeligt ud at dit eget faldmer men ik dit ekstra hår hehe
nej så tror jeg heller ik rødt er så godt... for det vil se ret tåbeligt ud at dit eget faldmer men ik dit ekstra hår hehe
nemlig
men har det svært ved og vælge hårfarve hehe ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banditten2011 skriver: lysebrunt med lyse striber.. bar pas på dit hår.. var selv hel mørk håret og har lige afrenset mit eget hår og det har det bestemt ikk godt hehe
lysebrunt med lyse striber.. bar pas på dit hår.. var selv hel mørk håret og har lige afrenset mit eget hår og det har det bestemt ikk godt hehe
det er ikke sort mere
men meget lyebrunt med min udgroning som er lys
Malou&Anders skriver: det er ikke sort mere men meget lyebrunt med min udgroning som er lys
så ska du jo bar ha farvet bunden og såå ha noget lækkert hår på og så er du jo sommer klar når den engang dukker op
banditten2011 skriver: så ska du jo bar ha farvet bunden og såå ha noget lækkert hår på og så er du jo sommer klar når den engang dukker op
det er nu ikke så pænt til mig med det lysebrune hår
Malou&Anders skriver: det er nu ikke så pænt til mig med det lysebrune hår
øv øv så er det svært.. hva med en copper farve?
banditten2011 skriver: øv øv så er det svært.. hva med en copper farve?
ingen ide.. har haft mørkt hår i mange år nu.. og overvejer det igen men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt
Malou&Anders skriver: ingen ide.. har haft mørkt hår i mange år nu.. og overvejer det igen men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt
jaah det kan jeg godt forstå..
banditten2011 skriver: jaah det kan jeg godt forstå..
og da mit hår bliver kort er det os sådan er jeg vist er pænest med mørkt hår
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128