Mærkelig fornemmelse i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Anonym trådstarter

HejJeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg, har bare behov for at komme ud med det Jeg er på p-piller men har her det sidste stykke tid haft det mærkeligt i maven. Jeg har glemt et par piller i den her måned og det sker i ny og næ. Så fik jeg blærebetændelse for ca 2 uger siden og har siden der haft det mærkeligt i underlivet føler jeg. Nogengange er det stadigt ubehageligt når jeg tisser og kan have ubehag i underlivet. Jeg føler også en mærkeligt fornemmelse, det gør ikk avav ondt men genere på en måde ved æggestokkene. (er ikke sikker på det er præcis der men er lige omkringhø hoften ind mod maven i hver side.) Ved ikk om det var forståeligt. Og så er der også lidt ligeomkring navlen. Jeg har haft taget en test da jeg blev rigtig meget i tvivl men den sagde negativ. Generne går og kommer.. Jeg Tog den sidste pille i pakken i fredags og nu er det ved æggestokken kommet massivt tilbage i dag. Jeg har også en del ubehag i lænden...Jeg aner ikk om det noget jeg måske bare går og bilder mig ind, da jeg er skruk og mange omkring mig er gravide... Jeg vælger at være anonym da jeg nok et eller andet sted ikke helt forstår dette og er flov over det, hvis det viser sig der intet er...Tak fordi du kiggede med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

brikble

Du skal da ikke være flov over det, for du kan jo ikke gøre for dine symptomer, vel?

Jeg synes bestemt, at du skulle tale med din læge og blive undersøgt, for det kan jo altså være en cyste på æggestokken, som gør ondt ... og det gør ondt, skal jeg lige hilse og sige ...

Det kan også være en banal underlivsbetændelse, men det skal da undersøges, synes jeg ...

Selv hvis det viser sig at være intet, så har du jo ondt og har nogle symptomer, så der er som sagt intet at være flov over.

Knuser, og pøj pøj med det,

Britta.

Anmeld

3. juli 2011

brikble

Du skal da ikke være flov over det, for du kan jo ikke gøre for dine symptomer, vel?

Jeg synes bestemt, at du skulle tale med din læge og blive undersøgt, for det kan jo altså være en cyste på æggestokken, som gør ondt ... og det gør ondt, skal jeg lige hilse og sige ...

Det kan også være en banal underlivsbetændelse, men det skal da undersøges, synes jeg ...

Selv hvis det viser sig at være intet, så har du jo ondt og har nogle symptomer, så der er som sagt intet at være flov over.

Knuser, og pøj pøj med det,

Britta.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.