Scandia barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Benjamins'mor

Jeg har Scandia Wonder XL og synes den er super, ikke den kønneste, men heller ikke grim.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Kofoed.

Jeg har en GO, nu er hun ikke så gammel, men tror allerede den har kørt knap 150 km (har ingen bil, men er tit ude alligevel) og den har ingen men overhovedet, vi er skide glad for den.

Elsker også det, at man kan løfte ryggen/hovedenden i den, så når barnet sidder selv, så kan den få rygstøtten (hvilket vi så ikke har brugt endnu, men gjorde det med en venindes).

Anmeld

11. november 2011

TaAsJu

Må jeg spørge hvorfor ikke en Brio? Vi har lige solgt ores Trille for og købe en Brio. alle vores klapvogne har vært Brio og er så glad for dem...

Men Havde en veninde der havde en scandia og hun var super glad for den, dog var overledert hurtig falmet og knapperne var gået i stykker..

Anmeld

11. november 2011

mortilflere

Millesmammi skriver:

okay, så kan man nok heller ikke forvente mere til den pris :-) men er faldet rigtig meget for sådan en :-)

Jeg har så købt en til , en brugt men man kan ik se det

Denne x for 1000 kr med odder lift , barnevognen står til 3455 kr

Anmeld

11. november 2011

Pigent

Millesmammi skriver:

er der nogle der har haft scandia barnevogn, der kan fortælle mig hvad i synes om den?

har kigget på den der hedder scandia GO.

- i må også meget gerne fortælle om andre barnevogne, både godt og dårligt

Jeg kender nogle der har den og jeg vil sige den vil være god til et barn, til bedsteforældre vogn eller hvis man ikke har så mange penge til en barnevogn. 

Den er god at køre med og den har et god liggemål. Den er nem at klap sammen..
Dem jeg kender der har den har brugt den til et barn i cirka 3 år og til et andet barn i cirka 1 år. Den er godt rusten, meget løs i stellet, stellet er skæv også der noget galt ved barnevogns kasse og kan ikke huske hvad det er og er meget falmet. 

Da de tog den i brug for cirka et år siden var den fin og de har brugt den som sove i dagpleje og der hjemme i et år. Den er kun blevet brugt meget lidt til gå tur, fx når jeg gik med deres barn når det skulle sove til middag for det første år havde de en kombi vogn, hvor de i dag bruger klapvogen.  

Jeg er selv ret vild med den her barnevogn som heller ikke er så dyr 

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11730

Anmeld

11. november 2011

oerbaek

jeg har en scandia move classic og jeg er ret glad for den... den knirker lidt men der er fordi jeg ikke har fået smurt den endnu dog skal du være opmærksom på at scandia ruster meget hurtigt, jeg har fået nyt stel en gang da det var rustet rigtig meget og det er desværre en svaghed scandia har... 

Anmeld

11. november 2011

millesofie

Millesmammi skriver:

er der nogle der har haft scandia barnevogn, der kan fortælle mig hvad i synes om den?

kan kun anbefale scandia

men KUN hvis det er med rent metal stel, metal karper (fjedere)

de holder bare til alt!!! jeg har en den er nok 12 år nu og den er ikke skæv eller noget andet og den er nem at få hjul til og man kan få dem ombetrækket nemt osv..

og så køre de bare rigtig godt

Anmeld

11. november 2011

Millesmammi

Mor til 2, snart 3 skriver:

Må jeg spørge hvorfor ikke en Brio? Vi har lige solgt ores Trille for og købe en Brio. alle vores klapvogne har vært Brio og er så glad for dem...

Men Havde en veninde der havde en scandia og hun var super glad for den, dog var overledert hurtig falmet og knapperne var gået i stykker..

jeg har en Brio nu, det er en af de nye modeller. og den er meget lirreløs(staves). har også en brio klapvogn, og den er jeg godt tilfreds med :-)

- men har købt en Emmaljunga barnevogn nu

Anmeld

11. november 2011

TaAsJu

Millesmammi skriver:

jeg har en Brio nu, det er en af de nye modeller. og den er meget lirreløs(staves). har også en brio klapvogn, og den er jeg godt tilfreds med :-)

- men har købt en Emmaljunga barnevogn nu

Okay.. Er også vild med emmeljunga. Den er bare alt for stor til vores lille bil

Anmeld

11. november 2011

ESV

Millesmammi skriver:

Jeg har en scandia og kan godt nok ikke huske hvilken model men jeg fortryder bittert at have brugt 5500 på sådan noget l... Jeg syntes den er MEGET blød i stellet hvilket gør den har en tendens til at tippe forover. Engang gjorde den det i føtex og kun fordi manden bag mig var hurtig opdagede min datter ikke hvad der skete men sov videre. Så kan jeg jo selvfølgelig have været uheldig men syntes den knirker og brager så jeg er ved at blive sindsyg. Jeg kørte hende over i en klapvogn lige så hurtigt jeg kunne! Og vil aldrig anbefale nogen at købe det mærke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.