Endnu en der har lavet sin første kage. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

CamiRon

Ja så kom jeg endelig igang. Efter et mislykkes forsøg med at lave fondant selv bestilte jeg noget og har nu fået lavet min 1. kage. Syntes selv jeg er sluppet godt fra det, men glæder mig til jeg bliver rigtig god!

Min kære mand har lavet roserne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Lejsel

Hvor er den flot. Jeg kan slet ikke finde ud af at lave sådan nogle flotte kager

Anmeld

3. juli 2011

CamiRon

Lejsel skriver:

Hvor er den flot. Jeg kan slet ikke finde ud af at lave sådan nogle flotte kager

Tak skal du have! Det er faktisk ikke helt så svært som jeg troede og så er det ret sjovt også!

Anmeld

3. juli 2011

Lejsel

CamiRon skriver:

Tak skal du have! Det er faktisk ikke helt så svært som jeg troede og så er det ret sjovt også!

Ja jeg må nok også snart heller se at komme igang med at lære det for de smager jo godt

Anmeld

3. juli 2011

CamiRon

Lejsel skriver:

Ja jeg må nok også snart heller se at komme igang med at lære det for de smager jo godt

Ja jeg må indrømme at jeg også sætter stor pris på at spise dem. Hihi.  God fornøjelse og glæder mig til at se din 1. kage.

Anmeld

3. juli 2011

Malli

CamiRon skriver:

Ja så kom jeg endelig igang. Efter et mislykkes forsøg med at lave fondant selv bestilte jeg noget og har nu fået lavet min 1. kage. Syntes selv jeg er sluppet godt fra det, men glæder mig til jeg bliver rigtig god!

Min kære mand har lavet roserne.

FLOT! Og fedt at far er med i projektet 

Anmeld

3. juli 2011

CamiRon

Malli skriver:

FLOT! Og fedt at far er med i projektet 

Tak!! Ja han syntes det er sjovt at være med ligesom vores datter.

Anmeld

4. juli 2011

Lone Jakobsen

hvor er den fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.