Så blev første kage lavet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

M&M's Mor

Ja piger så fik jeg taget mig sammen til at hoppe ud i en kage med fondant og den kom til at se sådan ud...

og ja ved godt hovedet er blevet stort men hva vi mennesker ser jo heller ikke ens ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

CamiRon

Ej den er sød og hvor er den blevet fin!  Jeg har også lige lavet min 1. kage i dag. Det er et sjovt projekt og vil med sikkerhed kaste flere af sig.

Anmeld

3. juli 2011

aya-zia

M&M's Mor skriver:

Ja piger så fik jeg taget mig sammen til at hoppe ud i en kage med fondant og den kom til at se sådan ud...

og ja ved godt hovedet er blevet stort men hva vi mennesker ser jo heller ikke ens ud...

den er hel vild sød... og syntes SLET ik hovedet er for stort... ej hvor er den flot altså.... super flot lavet..

Anmeld

3. juli 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hvordan har du fået den rund på toppen??

Anmeld

3. juli 2011

M&M's Mor

Problembarnet skriver:

Hvordan har du fået den rund på toppen??

Har taget en rund skål og belagt den med en opklippet pose og derefter lagt kagen sammen i den med det fyld vi nu ville have og ladt den stået natten over i den...

Anmeld

3. juli 2011

malliebooh

Har lige et spørgsmål.. Jeg vil rigtig gerne lave en brystkage til min kærestes fødselsdag, men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave brysterne , fordi jeg ikke ved hvilke skåle, der kan tåle at komme i ovnen,, og gider jo ikke have at glasset springer med kage og det hele inde i ovnen??? :O

men det er en rigtig fin kage du har lavet dig der!!

Anmeld

3. juli 2011

M&M's Mor

i får lige et billede mere af min 2 kage som prinsessen skal have med i VS i morgen...

Hun ville have en frø men det skulle være en pigefrø så den måtte lige udstyres med en "hårbøjle" med blomst...

Anmeld

3. juli 2011

M&M's Mor

MalleH skriver:

Har lige et spørgsmål.. Jeg vil rigtig gerne lave en brystkage til min kærestes fødselsdag, men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave brysterne , fordi jeg ikke ved hvilke skåle, der kan tåle at komme i ovnen,, og gider jo ikke have at glasset springer med kage og det hele inde i ovnen??? :O

men det er en rigtig fin kage du har lavet dig der!!

Er overhovedet ikke inde i alt det her kagehalløj endnu men hvis det var mig der skulle lave en brystkage så ville jeg bage alm lagkagebunde af den kage som passer familien bedst og så dele den til det antal der skal bruges og derefter opbygge dem i den størrelse skåle brysterne nu skal have..altså lægge dem sammen som man vil gøre med en alm lagkage og derefter vende dem ud og smøre dem på og til sidst beklæde dem med hjemmelavet fondant... men om det er den rette måde ved jeg som sagt ikke da jeg selv er ny i dette men sådan ville jeg nu selv gøre det...

Anmeld

3. juli 2011

malliebooh

M&M's Mor skriver:

Er overhovedet ikke inde i alt det her kagehalløj endnu men hvis det var mig der skulle lave en brystkage så ville jeg bage alm lagkagebunde af den kage som passer familien bedst og så dele den til det antal der skal bruges og derefter opbygge dem i den størrelse skåle brysterne nu skal have..altså lægge dem sammen som man vil gøre med en alm lagkage og derefter vende dem ud og smøre dem på og til sidst beklæde dem med hjemmelavet fondant... men om det er den rette måde ved jeg som sagt ikke da jeg selv er ny i dette men sådan ville jeg nu selv gøre det...

det var jo selvfølgelig en mulighed :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.