Jeg har født!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Thereseh

Jeg gik i gang selv, og fødte i går en dejlig dreng. Skriver mere når jeg er udskrevet fra patienthotellet. Alt er godt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

mortilsofieogsara

Stort tillykke med din dreng og glæder mig til at se billede af ham og høre hvordan det er gået

Anmeld

3. juli 2011

miss freja

Thereseh skriver:

Jeg gik i gang selv, og fødte i går en dejlig dreng. Skriver mere når jeg er udskrevet fra patienthotellet. Alt er godt :-)

Stort tillykke med ham - det var også på tide at han kom ud og så dagens lys  Glæder mig til at høre nærmere om hele forløbet - men skønt at du selv gik igang af dig selv.

Anmeld

3. juli 2011

Bavianis

Stort tillykke!! Glæder mig til at læse (og se!) mere!

Kram, SUsanne

Anmeld

3. juli 2011

RiUL

TILLYKKE  

Anmeld

4. juli 2011

meem

Stort tillykke

Glæder mig til FB og billeder

Anmeld

4. juli 2011

linefun

Stort tillykke med jeres dreng, og hvor fantastisk det gik igang af sig selv
Glæder mig til at læse mere og se dejlige billeder

Anmeld

4. juli 2011

-Milla-

Stort tillykke med lilleprinsen. Dejligt han endelig kom og fødslen gik i gang af sig selv.

Anmeld

4. juli 2011

otlitrom

kære Therese. Stort tillykke med den lille fyr. Håber at du havde en fantastisk fødsel! Jeg glæder mig til at se billeder af den lille gut. Hvor er det fint at vi har kunnet følges sådan ad hele vejen igennem og nu også føder så tæt. Jeres dreng er fra lørdag ikke? Jeg skulle sættes igang lørdag men de havde ikke tid. Det ville min krop åbenbart ikke være med til, så jeg gik også igag af mig selv! Vi er sørme seje, er vi!Tillykke med titlen som mor! Jeg glæder mig til vi fortsat skal følges!Knus kitty

Anmeld

5. juli 2011

Lotus86

Kæmpe stort tillykke med jeres lille dreng

Jeg håber i alle har det godt. Glæder mig til at se billeder og høre nærmere om det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.