så kommer afsløringen af hvad alt legetøjet skulle bruge til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

muzen

nettemor skriver:

smart! det der så holder den oppe er det ren fondant eller har du noget inden i for at støtte den?

jeg har grill spyd inde under perlerne :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

sandorff

muzen skriver:

takker, nej det er ikke mig der har lavet den med en anden. og jeg har haft stor kontakt til hende og hun har lvet sådan en god beskrivelse til mig. så jeg kunne gøre den efter :-)

nåh.... så er det ikke mig der er helt gal i bolden.

men den er stadig super flot!  hvor mange er den til og er låget kage eller....?

Anmeld

3. juli 2011

Nettemor

muzen skriver:

jeg har grill spyd inde under perlerne :-)

SMART!

Anmeld

3. juli 2011

muzen

sandorff skriver:

nåh.... så er det ikke mig der er helt gal i bolden.

men den er stadig super flot!  hvor mange er den til og er låget kage eller....?

den er til ca 50 personer. nej låget er et overtrækket papstykke :-)

Anmeld

27. august 2011

Malli

Den er virkelig flot. Du skriver at du har overtrukket et stykke pap, er det pap fra en kasse? og hvordan har du fået den til at sidde fast på kassen? eller ligger den bare løst på?

Den beskrivelse du har af kagen ,er det en du vil dele? jeg kunne godt tænke mig at begive mig ud i sådan en kage  

Anmeld

28. august 2011

muzen

Malli skriver:

Den er virkelig flot. Du skriver at du har overtrukket et stykke pap, er det pap fra en kasse? og hvordan har du fået den til at sidde fast på kassen? eller ligger den bare løst på?

Den beskrivelse du har af kagen ,er det en du vil dele? jeg kunne godt tænke mig at begive mig ud i sådan en kage  

har du skrevet til min mail?

Anmeld

28. august 2011

Malli

muzen skriver:

har du skrevet til min mail?

Ja! Men har du modtaget den? for den sagde der var en fejl ved afsendingen, så prøvede jeg istedet her? 

Anmeld

28. august 2011

muzen

Malli skriver:

Ja! Men har du modtaget den? for den sagde der var en fejl ved afsendingen, så prøvede jeg istedet her? 

ja det har jeg. men har ikke haft tid og dfår det ikke før i morgen

Anmeld

28. august 2011

Malli

muzen skriver:

ja det har jeg. men har ikke haft tid og dfår det ikke før i morgen

Det er også bare helt i orden! Glæder mig til at høre fra dig i morgen! God aften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.