Erfaring med Bailine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

heidi30

DinNabo skriver:

vil anbefale at du bruger pengene fx på en personlig træner i et fitness studio. stort set alle andre "behandlinger" virker ikke, eller hvis de gør, så virker de kun mens du tager behandlingerne. Så snart du stopper forsvinder virkningen...

Så sund kost og kom ind i trænings-rytmen ved at hyre en personlig træner i et par måneder.

Hej,

det er da også en god ide, men det lyder umiddelbart dyrere?

Har du selv erfaring med en personlig træner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

LenaJohansen

min mor har arbejdet på bailine, og der var kunderne meget tilfredse... Jeg har os prøvet at ligge der, og syntes bestemt ikk det gjorde ondt... det var mere sådan en træls snurren i kroppen

Anmeld

3. juli 2011

DinNabo

heidi30 skriver:

Hej,

det er da også en god ide, men det lyder umiddelbart dyrere?

Har du selv erfaring med en personlig træner?

Ja da jeg skulle giftes for 2 år siden købte jeg 10 klip til en personlig træner i fitnessdk. det koster 2000 kr, og jeg tabte mig 13 kg på 3 måneder og har holdt det lige siden. Når først man kommer ind i en rytme med at træne, så blir man lidt afhængig. Og jeg har nu ikke brug for en personlig træner mere.

Jeg startede med først at løbe for mig selv og melde mig til holdtræning, men synes det var for svært at nosse mig sammen til at komme afsted. Men når man har en aftale med en træner, så kommer man ud af døren!

Selvfølgelig koster det penge. Men det gør Bailine også, og så er motion altså en npget sundere måde at tabe sig på

Anmeld

3. juli 2011

heidi30

LenaJohansen skriver:

min mor har arbejdet på bailine, og der var kunderne meget tilfredse... Jeg har os prøvet at ligge der, og syntes bestemt ikk det gjorde ondt... det var mere sådan en træls snurren i kroppen

Ok tak for svar. 

Dem jeg har hørt om nu indtil videre siger også de er tilfredse men det ikke holder længe hvis man stopper.

Jeg er dog meget fristet til at prøve alligevel 

Anmeld

3. juli 2011

LenaJohansen

heidi30 skriver:

Ok tak for svar. 

Dem jeg har hørt om nu indtil videre siger også de er tilfredse men det ikke holder længe hvis man stopper.

Jeg er dog meget fristet til at prøve alligevel 

Man skal jo prøve det før man ved om man er til den slags

Anmeld

3. juli 2011

heidi30

DinNabo skriver:

Ja da jeg skulle giftes for 2 år siden købte jeg 10 klip til en personlig træner i fitnessdk. det koster 2000 kr, og jeg tabte mig 13 kg på 3 måneder og har holdt det lige siden. Når først man kommer ind i en rytme med at træne, så blir man lidt afhængig. Og jeg har nu ikke brug for en personlig træner mere.

Jeg startede med først at løbe for mig selv og melde mig til holdtræning, men synes det var for svært at nosse mig sammen til at komme afsted. Men når man har en aftale med en træner, så kommer man ud af døren!

Selvfølgelig koster det penge. Men det gør Bailine også, og så er motion altså en npget sundere måde at tabe sig på

Hold da op, det var da en stor succes så .

Der ligger en Fitness One tæt på, men jeg synes ikke jeg kan se noget om personlig træner inde på deres hjemmeside. Men jeg prøver lige at google lidt mere på det

Anmeld

3. juli 2011

DinNabo

heidi30 skriver:

Hold da op, det var da en stor succes så .

Der ligger en Fitness One tæt på, men jeg synes ikke jeg kan se noget om personlig træner inde på deres hjemmeside. Men jeg prøver lige at google lidt mere på det

Held og Lykke med det. Håber du ender med en personlig træner  Det skal dog lige siges, at mit vægttab skyldtes en blanding af træning og kostomlægning. Er dog ikke fanatisk, spiser stadig hvidt brød, fløde og sukker, bare i moderate mængder

Anmeld

3. juli 2011

heidi30

DinNabo skriver:

Held og Lykke med det. Håber du ender med en personlig træner  Det skal dog lige siges, at mit vægttab skyldtes en blanding af træning og kostomlægning. Er dog ikke fanatisk, spiser stadig hvidt brød, fløde og sukker, bare i moderate mængder

Jeg prøver at holde mig fra hvidt brød, pasta, ris osv. også mælkeprodukter har jeg droppet. Det er dog heller ikke fanatisk, hvis jeg virkelig har lyst til en bolle spiser jeg det altså.

Tak for dine svar 

Anmeld

3. juli 2011

spj

Min svigermor har arbejdet på en bailine klinik, så jeg har også prøvet det. Jeg fik faktisk lov til at gøre rent på klinikken også kunne jeg bare få alle de behandlinger jeg ville som betaling. Jeg synes det var super godt og elskede det. Jeg synes det var så behageligt og fald faktisk tit i søvn. For mig var det som massage. Jeg tabte mig rigtig meget og ret hurtigt. Jeg faldt desværre tilbage i den gamle gænge med at spise usundt også røg kg'ene på igen. Med det gør de jo uanset hvilken måde man har tabt sig på, hvis man falde i den usunde livsstil igen.

Anmeld

3. juli 2011

heidi30

spj skriver:

Min svigermor har arbejdet på en bailine klinik, så jeg har også prøvet det. Jeg fik faktisk lov til at gøre rent på klinikken også kunne jeg bare få alle de behandlinger jeg ville som betaling. Jeg synes det var super godt og elskede det. Jeg synes det var så behageligt og fald faktisk tit i søvn. For mig var det som massage. Jeg tabte mig rigtig meget og ret hurtigt. Jeg faldt desværre tilbage i den gamle gænge med at spise usundt også røg kg'ene på igen. Med det gør de jo uanset hvilken måde man har tabt sig på, hvis man falde i den usunde livsstil igen.

Hej,

tak for dit svar. Jamen det lyder jo som de andre svar jeg har hørt, så det er jo nok rigtigt. Det virker men ikke for altid .

Jeg tror jeg vil prøve og kombinere det med mere motion og evt. en personlig træner hvis jeg kan finde en.

Tak for svar og fortsat god aften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.