10 min mellem veer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Julymama

Happiness skriver:

Ihh hvor spændende!!!  For at du snart har din lille pige i armene!

Har selv haft plukveer med smerte i her i nat og til morgen. De kommer pænt jævntligt... Men tror ikke det er veer, da de burde (tror jeg) gøre meget mere ondt. Men de kommer ca. med 8-12 minutters mellemrum og vare 2 min... Så håber der snart også sker noget her!

Jaaa, jeg håber også snart hun kigger frem  jeg begynder i hvert fald at blive utålmodig hvis hun bare snyder mig nu

Det lyder da os som om der er noget på vej hos dig! men 2 minutter er da lang tid? mon ikke du skulle ringe og snakke med fødemodtagelsen? hun sagde til mig, at når de havde 4 min imellem og de varede 60 sek, såå var den ved at være der! jeg håber vi begge snart får vores små guldklumper i armene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Julymama

tabra skriver:

Masser af  for at din lille prinsesse kommer snart

Håber du får en dejlig fødsel

Tak skal du have 

Anmeld

3. juli 2011

Happiness

Julymama skriver:

Jaaa, jeg håber også snart hun kigger frem  jeg begynder i hvert fald at blive utålmodig hvis hun bare snyder mig nu

Det lyder da os som om der er noget på vej hos dig! men 2 minutter er da lang tid? mon ikke du skulle ringe og snakke med fødemodtagelsen? hun sagde til mig, at når de havde 4 min imellem og de varede 60 sek, såå var den ved at være der! jeg håber vi begge snart får vores små guldklumper i armene 

Mener at plukveer kan vare længere end alm... Vil ikke ringe før det gør nas Man siger jo at man ikke er i tvivl når man har veer! Tror desværre bare det er snydeveer her. Så sætter ikke næsen op for at der sker noget i nær fremtid.

Anmeld

3. juli 2011

Happiness

Mon der er ved at ske noget??

Du må altså lige opdatere når du kan. Er spændt på om endnu en juli baby er ved ta komme til verden!

Anmeld

3. juli 2011

miss freja

Noget nyt?

Anmeld

3. juli 2011

Dansker I Holland

Julymama skriver:

Sååå er der 10 min mellem mine veer.. jeg var en tur på fødemodtagelsen igår, fordi jeg var bange for at mit vand var gået, da jeg tørrede mig kom der nemlig noget rosa "vand" på papiret , og jeg havde milde menstruationssmerter med 15 min mellemrum .. 

Da vi så kom ind på fødemodtagelsen blev jeg undersøgt, og jordemoderen sagde at jeg havde stadig lidt af min livmoderhals tilbage og jeg var "1 finger åben".. det må vel være ½-1 cm ? hun sagde at de først talte det som cm når man var 4 cm åben .. 

nååår men .. jeg blev sendt hjem igen og kunne forvente at vente op til 2 uger  .. men i dag vågnede jeg kl.8 med smerter .. lagde mig til at sove igen til kl. 10 selvom jeg dårligt nok kunne falde i søvn bare for at jeg skulle være udhvilet hvis nu der skulle ske noget i dag .. Og siden kl. 10 har jeg haft hvad jeg tror er veer med 10 min mellemrum .. for en halv time siden ringede jeg så til fødemodtagelsen, og hun sagde at jeg skulle ringe igen når der var 4 min imellem dem .. og det kunne jeg godt risikere at vente op til 2 døgn på , men almindeligvis er det 8-10 timer .. jeg håber godt nok ikke at jeg skal gå 2 døgn med veer hver 10 min 

Er 38+3, og det er helt i orden hvis lillepigen gerne vil ud og vise hva hun er for en, så vestøv modtages med kyshånd 

Sender da lige en orkan af vestøv til dig Håber snart du får din lille bebs ud hehe...

Anmeld

3. juli 2011

Minmio

Iiih hvor spændende  for at det går hurtigt og nemt

Anmeld

3. juli 2011

lycly

Uh du er heldig hvis du får lov til at føde nu , GIIID det var mig (er 38+0) Krydser fingre for at alt går nemt og godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.