halv-gris.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.674 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Lone Jakobsen

så har jeg efter at have læst en del om det. prøvet at bestille fra denne side. prisen er lav (29kr/kg), og det bliver leveret til døren, på en dato du selv krydser af.

på dagen for levering ringer chafføren med det præcise tidspunkt, han kan samtidig oplyse det præcise antal kilo, samt den nøjagtige pris for kødet. du betaler ved levering, og kan både betale med dankort og kontanter.

jeg kan kun give for denne side. vores kød blev leveret med utrolig præcision, der var lavet leverpostej og rullepølse, og alt var pakket, mærket med label, og klar til at putte i fryseren. vi lavede karbonader om aftenen af det friske kød, og de smagte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

BinaMor

nutche skriver:

så har jeg efter at have læst en del om det. prøvet at bestille fra denne side. prisen er lav (29kr/kg), og det bliver leveret til døren, på en dato du selv krydser af.

på dagen for levering ringer chafføren med det præcise tidspunkt, han kan samtidig oplyse det præcise antal kilo, samt den nøjagtige pris for kødet. du betaler ved levering, og kan både betale med dankort og kontanter.

jeg kan kun give for denne side. vores kød blev leveret med utrolig præcision, der var lavet leverpostej og rullepølse, og alt var pakket, mærket med label, og klar til at putte i fryseren. vi lavede karbonader om aftenen af det friske kød, og de smagte

perfekt jeg kan regne ud du så købte den dyre? for den til 29 kr. var en hel halv gris ik?

Anmeld

4. juli 2011

Lone Jakobsen

BinaMor skriver:

perfekt jeg kan regne ud du så købte den dyre? for den til 29 kr. var en hel halv gris ik?

nej den var udskåret. kan ikke se at man kan købe en hel halv gris derinde. men der er andre udskæringer der er dyrere.

der var lavet leverpostej af leveren, og den var bare guf

Anmeld

24. august 2011

Lone Jakobsen

så har vi efterhånden smagt på de fleste udskæringer, og kan fortsat kun give dem

eneste minus er at hvor koteletterne er pakket med 4 i hver, så er fars og tern pakket med 1 kg i hver. de skriver at de skulle passe til en familie på 4, men hvor mange af dem spiser 1 kg frikadeller af gangen

ellers er alt super fint, flot udskåret og mørt.

Anmeld

24. august 2011

Mira0911

Vi har snakket tit herhjemme om at vi vil prøve det... 

Anmeld

24. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Lone Jakobsen skriver:

så har vi efterhånden smagt på de fleste udskæringer, og kan fortsat kun give dem

eneste minus er at hvor koteletterne er pakket med 4 i hver, så er fars og tern pakket med 1 kg i hver. de skriver at de skulle passe til en familie på 4, men hvor mange af dem spiser 1 kg frikadeller af gangen

ellers er alt super fint, flot udskåret og mørt.

Hvad har du givet for hele pakken og hvad er der i?

Anmeld

24. august 2011

Lone Jakobsen

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hvad har du givet for hele pakken og hvad er der i?

her kan du læse lidt mere. det var første gang vi prøvede, og vi bestiller klart igen.

http://www.halv-gris.dk/produkter.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.