Næste træf!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2008

Lise

Jeg er med på at fest denne gang skal være i denne ende af landet - altså i Sjællandsenden... nu må i da komme herover - og nej, der skal sgutte nogen unger med!!!!

Mht dato, så er det jo en god ide at finde den snart. Folk har sgu altid så travlt om sommeren (er f.eks. selv på ferie 28. juni-12. juli, læs: ikke noget godt tidspunkt at holde fest) plus vi har da vist et hav af sommerbørn der skal holde deres første fødselsdag i juli...

Hvad med engang i juni? - bare ikke den 28., vel... ;)

Lise - der er klar på endnu en fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Loggidut

Lise skriver:

Jeg er med på at fest denne gang skal være i denne ende af landet - altså i Sjællandsenden... nu må i da komme herover - og nej, der skal sgutte nogen unger med!!!!

Mht dato, så er det jo en god ide at finde den snart. Folk har sgu altid så travlt om sommeren (er f.eks. selv på ferie 28. juni-12. juli, læs: ikke noget godt tidspunkt at holde fest) plus vi har da vist et hav af sommerbørn der skal holde deres første fødselsdag i juli...

Hvad med engang i juni? - bare ikke den 28., vel... ;)

Lise - der er klar på endnu en fest

helst starten af juni...skal begynde omkring den 18 med job...øv....ny mor...kom på banen

Anmeld

27. februar 2008

Mikkelmusen

I laver det bare ikke d. 6.-8. juni... Det er den eneste weekend på året hvor jeg skal noget 100%. Og det kan ikke aflyses, fødselsdag osv er ligegyldigt.. (Jeg har i øvrigt d. 28/5 :D )

bare ikke den weekend.. Alle andre... :D

Anmeld

27. februar 2008

ivfmarie

hvad med en afstemning?
Hvis det skal være i juni, og ikke den 6-8, så er der vel ikke så meget tilbage at vælge i mellem?
Der er jo liige den hage, at det danske vejr nok ikke er teltvejr i juni?

Marie - der VIL med!

Anmeld

27. februar 2008

ka li ja

skal vi da ikke bare aftale at ny mor finder en dato....
jeg skal også afsted til noget både i maj og juni..
men så mange mennesker kan ikke blive enige, så derfor tror jeg det er smartere hvis bare birgitte bestemmer

karina som heller ikke vil gå glip af pølseparty:P

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

skal vi da ikke bare aftale at ny mor finder en dato....
jeg skal også afsted til noget både i maj og juni..
men så mange mennesker kan ikke blive enige, så derfor tror jeg det er smartere hvis bare birgitte bestemmer

karina som heller ikke vil gå glip af pølseparty:P

her giver jeg dig lige ret....for tynen og jeg bestemte også bare uden om i andre....så thumps up venze for den ide...og kan loggi komme...så kommer hun8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.