Zibi_84 skriver:
Hej piger. Jeg har været inde på Sygehuset i Søndags og få kørt hjertestrimmel, pga. mindre liv. Det så meget fint ud heldigvis
Så var jeg til JM i onsdags, og hjertelyden var også helt fin. Men nu til morgen(en uge efter jeg var på sygehuset til tjek) føler jeg at baby bevæger sig meget lidt og meget langsomt.(er gået 1 uge over termin) Det kan godt være det bare er mig der er nervøs for at noget skal gå galt, eller at han bare sover længe? Mit spørgsmål er blot om det er for meget hvis jeg ringer ud på sygehuset igen? Vil så nødig virke hysterisk!? Ved ikke om jeg skal slå kold vand i blodet, og se om bevægelserne bliver kraftigere i løbet af dagen? Håber på hurtigt svar
Tak. Zibi
Jeg var selv inde på sygehuset i fredags (40+4), og få kørt en strimmel pga jeg mærkede meget mindre liv. Heldigvis så alt helt fint ud, og jeg blev tryg ved at alt var som det skulle være.
Inden jeg tog afsted fra sygehuset sagde de til mig, at hvis jeg mærker meget mindre liv igen, så skulle jeg kontakte dem på ny, da de ikke ville tage nogle chancer med noget. Derfor synes jeg du skal kontakte dem igen efter du selv har forsøgt at få liv i babyen ved at drikke iskoldvand, ligge på siden og skubbe til maven.
Jeg også at vide, at det var meget normalt, at barnet blev mere stille her til sidst i graviditeten, og at det oftste skyldtes pladsen var trang og at baby var ved at ligge sig på plads til fødselen.
Jeg krydser fingre for at alt er i sin skønneste orden, og giv lige en opdatering 
Anmeld