Er der noget galt i at ringe 2 gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Zibi_84

Hej piger. Jeg har været inde på Sygehuset i Søndags og få kørt hjertestrimmel, pga. mindre liv. Det så meget fint ud heldigvis Så var jeg til JM i onsdags, og hjertelyden var også helt fin. Men nu til morgen(en uge efter jeg var på sygehuset til tjek) føler jeg at baby bevæger sig meget lidt og meget langsomt.(er gået 1 uge over termin) Det kan godt være det bare er mig der er nervøs for at noget skal gå galt, eller at han bare sover længe? Mit spørgsmål er blot om det er for meget hvis jeg ringer ud på sygehuset igen? Vil så nødig virke hysterisk!? Ved ikke om jeg skal slå kold vand i blodet, og se om bevægelserne bliver kraftigere i løbet af dagen? Håber på hurtigt svar Tak. Zibi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

brikble

Jeg er gået gennemsnitlig 14 dage over tiden i mine fem graviditeter, så jeg ved erfaringsmæssigt, at de bevæger sig mindre i slutningen af graviditeten, især de sidste uger, og det er simpelthen fordi der er mindre plads og de sover mere.

Jeg synes bare at du skal slappe af med, at det hele er som det skal være. Du har jo også fået kørt hjertestrimmel, ikke?

Det skal nok gå, selv om du garanteret er ved at gå ud af dit gode skind, for de dage, man går over tiden, er næsten lige så lange som hele resten af graviditeten har været ... ikk?

Held og lykke med det

Knuser, Britta.

Anmeld

3. juli 2011

Happiness

Zibi_84 skriver:

Hej piger. Jeg har været inde på Sygehuset i Søndags og få kørt hjertestrimmel, pga. mindre liv. Det så meget fint ud heldigvis Så var jeg til JM i onsdags, og hjertelyden var også helt fin. Men nu til morgen(en uge efter jeg var på sygehuset til tjek) føler jeg at baby bevæger sig meget lidt og meget langsomt.(er gået 1 uge over termin) Det kan godt være det bare er mig der er nervøs for at noget skal gå galt, eller at han bare sover længe? Mit spørgsmål er blot om det er for meget hvis jeg ringer ud på sygehuset igen? Vil så nødig virke hysterisk!? Ved ikke om jeg skal slå kold vand i blodet, og se om bevægelserne bliver kraftigere i løbet af dagen? Håber på hurtigt svar Tak. Zibi

Hvis du er bekymret synes jeg du skal ringe! De siger jo selv at man hellere skal ringe en gang for meget!

Min JM sagde så sent som i torsdags, at hvis man bare ikke mærkede liv i nogle timer, hvor man plejer, så skal man ikke vente med at ringe.

Så grib du bare telefonen!

Håber dog at alt er fint! Og at baby bare er træt for tiden, og er ved at hvile sig til den store exit!

Anmeld

3. juli 2011

Kamulla

prøvet alle tricks?? altså at drikke isvand og lægge dig ned??? puffe til maven???

du skriver du bare mærker mindre aktivitet her til morgen.. altså.. ja... tænk på hvor lidt plads der er nu, og så længe du har mærket noget, ville jeg ikke være bekymret.. du skal jo mærke ham hver dag ja.. men der kan jo godt gå nogle timer imellem

Anmeld

3. juli 2011

Tona

Zibi_84 skriver:

Jeg ville ringe. For en sikkerheds skyld. Det har de også fuld forståelse for på sygehuset. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. Især når man er gået over tiden

Anmeld

3. juli 2011

miss freja

Zibi_84 skriver:

Jeg var selv inde på sygehuset i fredags (40+4), og få kørt en strimmel pga jeg mærkede meget mindre liv. Heldigvis så alt helt fint ud, og jeg blev tryg ved at alt var som det skulle være.

Inden jeg tog afsted fra sygehuset sagde de til mig, at hvis jeg mærker meget mindre liv igen, så skulle jeg kontakte dem på ny, da de ikke ville tage nogle chancer med noget. Derfor synes jeg du skal kontakte dem igen efter du selv har forsøgt at få liv i babyen ved at drikke iskoldvand, ligge på siden og skubbe til maven.

Jeg også at vide, at det var meget normalt, at barnet blev mere stille her til sidst i graviditeten, og at det oftste skyldtes pladsen var trang og at baby var ved at ligge sig på plads til fødselen.

Jeg krydser fingre for at alt er i sin skønneste orden, og giv lige en opdatering

Anmeld

4. juli 2011

Lone Jakobsen

hvordan gik det? ringede du derind eller begyndte du at mærke mere liv i løbet af formiddagen?

Anmeld

4. juli 2011

MelikkazMoar

Zibi_84 skriver:

jeg ville ringe.. jeg fik selv kørt hjertestrimmel en gang om ugen fra uge 34 til jeg blev sat igang uge 39..  og der fandt jeg ud a at det er meget bedre a ringe ind og blive tjekket en gang mere end en gang mindre..

Anmeld

4. juli 2011

Zibi_84

Hej piger. Tusind tak for jeres svar allesammen Efter min mand var stået op, sagde han til mig at jeg skulle ringe med det samme. Det gjorde jeg. Og var meget undskyldende...Men hvor var de bare søde og forstående 1 time efter havde vi en tid til CTG. Alt var meget fint, han sov dog meget, så det tog lidt længere tid at køre strimlen end forventet De sagde også at jeg altid skal ringe hvis jeg er den mindste smule i tvivl! Jeg er gået 7 dage over tid i dag, og JM fra i går, fandt faktisk ud af, at min krop slet slet ikke er klar til fødsel. Jeg har masser af Livmorehals tilbage. Min livmor er slet ikke moden og barnets hoved ligger meget hæjt, og er ikke klar. Pludselig gik tingene stærkt, og i dag eftger 17 bliver jeg ringet op, men en dag til igangsættelse. Måske allerede i morgen Tak fordi i læste med. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.