Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Københavnermor

i uge 15/16. Men jeg gik også længe bare i nederdel og strømpebukser.. Men da jeg trængte til at komme i bukser igen, kunne jeg ikke længere passe nogle af mine egne...  Så måtte investere i nogle dejlige ventebukser! SUPER SKØNNE! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

lilledittemor

Det var godt nok meget forskellige svar

Sidder graviditetsbukserne ordentligt fast? kan bare forestille mig at når de sidder så løst om maven, om de så nemt falder ned..

Anmeld

7. juli 2011

Chraz

kan ikke huske første og anden gang.. Tror det har været omkring uge 12-15. og her tredje gang er jeg i 27 uge før jeg måtte hoppe i ventetøjet Kan stadig være i mine egne bukser, men det er ikke behageligt efter en hel dag.

Anmeld

7. juli 2011

Fenja09

Jeg går stadig i meget af mit eget tøj og er i uge 33 nu. Det eneste jeg har investeret i er et par ventetoppe og så har jeg et par enkelte vente-leggings jeg har fået af en veninde. Går stadig i mine egne bukser og kan også sagtens være i mine trøjer - de er stumper bare, så derfor har jeg meget glæde af ventetoppene

Anmeld

8. juli 2011

Moms

Hej

Til det der med om ventebukserne sidder ordentligt fast.

Jeg har købt to par i H & M. Det ene par er vel en form for gymnastikbukser i stof, der giver sig. Der er en stor linning, som kan give sig ret meget uden at stramme. De er meget behagelige, men manden synes det er lidt træls jeg går rundt i "joggingbukser" hele tiden.

Så prøvede jeg nogle jeans de havde, men den størrelse jeg skulle bruge havde de sf ikke - OG jeg er ret sikker på, at jeg ikke ville kunne bruge dem mere end en månedstid alligevel.

Jeg har et andet par, som har en snøre, så de falder heller ikke ned.

Håber det var lidt oplysende - men de har altså rimelig billigt ventetøj i H & M, så smut ind og prøv selv :-)

God ventetid :-)

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.