Det der med humoner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvor kan det altså bare være voldsomt xD

Er ca. 4+4, og har en enkelt dag før bare haft en virkelig voldsom homør dag, men her til aften var det virkelig tydeligt..

Jamen altså, at græde over et par venner ikke gider at spille videre på et spil ? Det er altså næsten for langt ude xD
Men hvor er det rart at kunne skylde det på graviditeten

Er der andre der har haft nogle små sære oplevelser med de kære humoner ?

Skriver lige som anonym, da det endnu ikke er officielt overhovedet, at jeg er gravid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Fenja09

I starten rasede min hormoner også - kunne næsten sidde og tude over en Pampers reklame  men ellers har jeg ikke haft de store humørsvingninger - kan være kæresten herhjemme mener noget andet hehe

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

I starten rasede min hormoner også - kunne næsten sidde og tude over en Pampers reklame  men ellers har jeg ikke haft de store humørsvingninger - kan være kæresten herhjemme mener noget andet hehe

Hehe, jeg håber ikke det bliver for voldsomt her heller.. 

Mon ikke det er konbinationen af graviditet og træthed der går det så voldsomt lige nu xD

Hvad har du ellers oplevet af symptomer ?

Anmeld

2. juli 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Hehe, jeg håber ikke det bliver for voldsomt her heller.. 

Mon ikke det er konbinationen af graviditet og træthed der går det så voldsomt lige nu xD

Hvad har du ellers oplevet af symptomer ?

Træthed kan bestemt også være en faktor ved humørsvingninger og hvis man så også er gravid ....ja, så har man en god cocktail

De første 3 mdr var ret slemme, så der tabte jeg mig 5-6 kg. Havde kvalme, hovedpine, ondt i brysterne osv. Men derefter har det bare gået rigtig fint og har en rigtig dejlig graviditet. Kan dog godt mærke at min lænd og fødder begynder at værke lidt når jeg har gået eller stået meget.

Jeg har stadig intet taget på og vejer 5,5 kg mindre end da jeg blev gravid, så det hele sidder som det skal og er ikke vildt besværet af maven og har heldigvis intet vand i kroppen endnu

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Træthed kan bestemt også være en faktor ved humørsvingninger og hvis man så også er gravid ....ja, så har man en god cocktail

De første 3 mdr var ret slemme, så der tabte jeg mig 5-6 kg. Havde kvalme, hovedpine, ondt i brysterne osv. Men derefter har det bare gået rigtig fint og har en rigtig dejlig graviditet. Kan dog godt mærke at min lænd og fødder begynder at værke lidt når jeg har gået eller stået meget.

Jeg har stadig intet taget på og vejer 5,5 kg mindre end da jeg blev gravid, så det hele sidder som det skal og er ikke vildt besværet af maven og har heldigvis intet vand i kroppen endnu

Lyder alligevel rart i forhold til andre historier jeg har hørt om

Håber ikke det bliver værre med kvalme, humørsvingninger osv. end det er nu.. Kan jeg fint undværre 

Held og lykke med det hele

Anmeld

3. juli 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Lyder alligevel rart i forhold til andre historier jeg har hørt om

Håber ikke det bliver værre med kvalme, humørsvingninger osv. end det er nu.. Kan jeg fint undværre 

Held og lykke med det hele

Jeg frygtede også det værste lige i starten fordi man hører og læser så meget - men jeg har det rigtig godt, både fysisk og psykisk. Selvfølgelig har jeg jo nogle uger endnu inden termin, så meget kan nå at ændre sig, meeen skal ikke klage

Mange tak - og held lykke med dig og spiren

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg frygtede også det værste lige i starten fordi man hører og læser så meget - men jeg har det rigtig godt, både fysisk og psykisk. Selvfølgelig har jeg jo nogle uger endnu inden termin, så meget kan nå at ændre sig, meeen skal ikke klage

Mange tak - og held lykke med dig og spiren

Det er jo dejligt

Mange tak

Anmeld

3. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Er ca. 4+4, og har en enkelt dag før bare haft en virkelig voldsom homør dag, men her til aften var det virkelig tydeligt..

Jamen altså, at græde over et par venner ikke gider at spille videre på et spil ? Det er altså næsten for langt ude xD

Skriver lige som anonym, da det endnu ikke er officielt overhovedet, at jeg er gravid  

Jeg havde de vildeste hormoner i starten af min graviditet.. En film gav mig våde øjne - og en aften vi var gået i seng ville min kæreste ikke holde om mig i sengen, så begyndte jeg igen 

Anmeld

3. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja de HORmoner laver ofte sjove ting med en

Men man må leve med dem...og prøve at styre dem lidt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. juli 2011

LenaJohansen

Anonym skriver:

JA!!!!!

Jeg har været dybt forelsket i DAMON fra vampire diaries... Langt ude.. I KNOW

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.