søger nye og spæne ting for mig og min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.692 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

B&J

Halløj...

nogle der kender nogle super spænde sider hvor man kan se på en masse spænde legetøj

ja gider ikke være anonym, vi vil bare prøve noget mere spænde ind de vi har gang i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

B&J

B&J skriver:

Halløj...

nogle der kender nogle super spænde sider hvor man kan se på en masse spænde legetøj

ja gider ikke være anonym, vi vil bare prøve noget mere spænde ind de vi har gang i

op i toppen med dig

Anmeld

2. juli 2011

Hasselnødden

Dejligt I har gang i den, men hvad med at surfe på google efter sexlegetøj - så er der vel gevinst

Anmeld

3. juli 2011

B&J

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Dejligt I har gang i den, men hvad med at surfe på google efter sexlegetøj - så er der vel gevinst

jaa det er rigtigt men kunne være nogle havde en helt vildt god side

Anmeld

3. juli 2011

Hasselnødden

B&J skriver:

jaa det er rigtigt men kunne være nogle havde en helt vildt god side

Ja, true. Men umiddelbart ser det ikke sådan ud

Anmeld

3. juli 2011

B&J

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Ja, true. Men umiddelbart ser det ikke sådan ud

nej

Anmeld

3. juli 2011

Mick

Hej

Jeg kan ikke lad være med at svare på dit sprøgsmål. Og det er ikke for at gøre et stort nummer ud af det, Men hvis du har lyst kan du evt ta et lille kig på vores svar på en shop, vi har prøvet at gøre det så sobert og pænt som muligt.Shoppen hedder  Sexytoy.dk 

Håber du kunne bruge dette til noget.

Ha en God aften

De bedste hilsner

Mick

Anmeld

3. juli 2011

B&J

Mick skriver:

Hej

Jeg kan ikke lad være med at svare på dit sprøgsmål. Og det er ikke for at gøre et stort nummer ud af det, Men hvis du har lyst kan du evt ta et lille kig på vores svar på en shop, vi har prøvet at gøre det så sobert og pænt som muligt.Shoppen hedder  Sexytoy.dk 

Håber du kunne bruge dette til noget.

Ha en God aften

De bedste hilsner

Mick

Ej hvor er i søde jeg ville straks kigge der ind og se om der er det vi mangler og søger

Anmeld

3. juli 2011

Mick

I er meget velkommen. Og det var ikke for at gøre for meget reklame, men hvis jeg var mekaniker og nogle mangle det, så havde jeg også meldt mig på banen hihi 

Men skriv endelig hvis du har nogle sprøgsmål 

Anmeld

3. juli 2011

B&J

Mick skriver:

I er meget velkommen. Og det var ikke for at gøre for meget reklame, men hvis jeg var mekaniker og nogle mangle det, så havde jeg også meldt mig på banen hihi 

Men skriv endelig hvis du har nogle sprøgsmål 

Det lover jeg, og pyt med reklamen det er kun dejligt med en pæn og nydelig side så man ikke tænker shit når man kommer ind på sådan en side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.