Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hehe der er 3 styks døbt Dharma i 2011
Nej, sådan skal det ikke læses. det er alle med navnet i alt. Det er blot seneste optælling. Men ja, der er så 3 der hedder det pr. 1/1 2011.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt andet, fordi jeg ikke 00% ved hvad jeg syntes om det.
Jeg ville ikke kalde mit eget barn det, men jeg syntes heller ikke det er grimt.
Jeg synes det er rigtig sødt
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Nej, sådan skal det ikke læses. det er alle med navnet i alt. Det er blot seneste optælling. Men ja, der er så 3 der hedder det pr. 1/1 2011.
Nå ja! hehe, var ikke helt vågen
Anonym skriver: Nåh ja, man kan jo bare ansøge
Nåh ja, man kan jo bare ansøge
Ja man kan altid søge om godkendelse og når der allerede er nogen som har navnet herhjemme, så burde det være rimelig nemt at få godkendt
Har stemt andet, da jeg synes det er rigtig sødt og specielt. Men alligevel, ville aldrig kunne kalde mit barn det.
// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.
Anonym skriver: Vær nådesløst ærlige Som datter af hippier skulle jeg ha' heddet Karma så jeg synes det er et okay alternativ (i ordets bedste betydning).
Vær nådesløst ærlige
Som datter af hippier skulle jeg ha' heddet Karma så jeg synes det er et okay alternativ (i ordets bedste betydning).
Jeg har krydset af ved andet.
Jeg kommer til at tænke på et apotekermærke og håndcreme.Men det er jo en smagssag.Jeg synes bare at man skal tænke på barnet selv og ikke bedsteforældre og den slags.Det er DIT barn der skal slæbe rundt på navnet...husk det
KærligstSussie
Kommer til at tænke på "Et umage par" - Dharma og Greg..
IsabellaCiinea skriver: Kommer til at tænke på "Et umage par" - Dharma og Greg..
men hun er tilgengæld alletiders
jeg ville ikke undre mig hvis jeg hørte navnet. tror egentlig det vil være ret sødt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128