Hej
Jeg er præcis 38 uger henne i dag og skal sættes i gang med en livmoder modnings stikpille på fredag i næste uge pga. graviditetssukkersyge. Han er ved at blive for stor og må ikke være meget over de 4 kg når jeg føder ham pga af en kronisk tarmsygdom jeg har. 
Mit problem er, at jeg har hørt en masse dårlige ting om at blive sat i gang før tid som første gangs fødende og er nu mega nervøs for det. Har hørt at det er bedre at være over termin da kroppen er mere klar. Og 2. gangsfødende har en mere positiv oplevelse ved at blive sat i gang end i forhold til første gang, da kroppen som 2. gangs fødende er mere parat.
Nu vil jeg høre om der er nogen af Jer som blev sat i gang før tid ved Jeres første graviditet? Og fik I vedrop? hvis ja hvordan gik det så? Og hvordan forløb fødslen?
I må meget gerne være ærlige, da jeg så hellere må være forberedt på det værste. Vil bare gerne høre det fra nogen som har været i samme situation som første gangsfødende og ikke som 2. gangs fødende eller over termin. Håber virkelig at I kan hjælpe 
Anmeld