Ingen veteranbiler øv men så hestevognskørsel midtsjælland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

Sildefisk

Nogen der kender nogen?? Det lykkedes mig desværre ikke at finde en veteranbil (til en pris jeg kan være med til) så måske nogen kender nogen der tilbyder hestevognskørsel istedet?

Vi bor og skal giftes i Ringsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

sandorff

myr81 skriver:

Nogen der kender nogen?? Det lykkedes mig desværre ikke at finde en veteranbil (til en pris jeg kan være med til) så måske nogen kender nogen der tilbyder hestevognskørsel istedet?

måske, og kun måske kender jeg en, der kender en med en gammel ford t. kan det bruges evt. ?

men vil ikke love noget....

Anmeld

2. juli 2011

Sildefisk

sandorff skriver:

måske, og kun måske kender jeg en, der kender en med en gammel ford t. kan det bruges evt. ?

men vil ikke love noget....

Du må Meget gerne forhøre dig ad

Anmeld

2. juli 2011

Lolli

myr81 skriver:

Prøv Janni Larsen i Fuglebjerg. Ved ikke om hun kører til sådan noget, men ved at hun kører/ har kørt konkurrence.

Der er vist også en der kører med Oldenborger omkring - ved ikke hvad han hedder, men måske man kan se det på foreningens hjemmeside?

Anmeld

2. juli 2011

Sildefisk

Lolli skriver:

Prøv Janni Larsen i Fuglebjerg. Ved ikke om hun kører til sådan noget, men ved at hun kører/ har kørt konkurrence.

Der er vist også en der kører med Oldenborger omkring - ved ikke hvad han hedder, men måske man kan se det på foreningens hjemmeside?

tak for råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.