Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super flot
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Brams skriver: Super flot
ZamanogDania skriver: Tak for det. Det er de der 5 pedal blomster udstikker som vi lavede roser med hos Michelle. Jeg har 4 forskellige størrelser, så puttede jeg dem ovenpå hinanden og lavede de streger.
Tak for det. Det er de der 5 pedal blomster udstikker som vi lavede roser med hos Michelle. Jeg har 4 forskellige størrelser, så puttede jeg dem ovenpå hinanden og lavede de streger.
nu kan jeg jo sagtens sidde her og sige;" det regnede jeg også med det var..." men det VAR altså det jeg havde sjusset mig frem til du havde brugt
sandorff skriver: nu kan jeg jo sagtens sidde her og sige;" det regnede jeg også med det var..." men det VAR altså det jeg havde sjusset mig frem til du havde brugt
Hejsa,
super flot kage du har lavet! De sorte blomster/mønster du har lavet hvilke udstikker er det? og har du rullet "grenene" mellem blomsterne?
Malli skriver: Hejsa, super flot kage du har lavet! De sorte blomster/mønster du har lavet hvilke udstikker er det? og har du rullet "grenene" mellem blomsterne?
ZamanogDania skriver: Er ret tillfreds, da jeg havde kun 3 dage til at lave kagenIndholder skovbærmousse med tobleronecreme.Smørt med PSC og pyntet med fondant80 Kuvt.
Er ret tillfreds, da jeg havde kun 3 dage til at lave kagenIndholder skovbærmousse med tobleronecreme.Smørt med PSC og pyntet med fondant80 Kuvt.
super flot
Zafir skriver: MAX LEX Flot!!!
MAX LEX Flot!!!
mulle7430 skriver: super flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128