:'( Hvad er det ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

baby012

MetteS81 skriver:

Hov, jeg skriver lige her, så du bedre kan holde styr på svarene..

Det varede vist en uges tid...og det brunlige der kom var bare "rester", lidt ligesom ved menstraution. Det skete også kort tid efter NF.

Kan godt forstå du har det sådan, det er da frygtelig ubehageligt!! Men når det ikke gør ondt, så tror jeg bestemt heller ikke du skal bekymre dig  Og du skriver at blodet er brunligt nu, så det lyder til at det er på retur  Men kender følelsen, man tjekker konstant! Bestil en tid hos lægen for en sikkerheds skyld, så du kan få lidt ro...eller også kan du måske tage på hospitalet igen og se om de ikke får bedre tid?  

ringer også på mandag og beder om en TS .. 

jospitalet mener ikke der er grund til det når det ikke desideret bløder mere, eller gør ondt.. så må bare stole på deres dømmekraft .. men ringer helt sikkert til lægen for at lige falde lidt til ro igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

MetteS81

gravid20 skriver:

ringer også på mandag og beder om en TS .. 

jospitalet mener ikke der er grund til det når det ikke desideret bløder mere, eller gør ondt.. så må bare stole på deres dømmekraft .. men ringer helt sikkert til lægen for at lige falde lidt til ro igen. 

Kan jeg godt forstå, det er også rarest for en selv...  

Anmeld

2. juli 2011

baby012

MetteS81 skriver:

Kan jeg godt forstå, det er også rarest for en selv...  

Nemlig

Anmeld

2. juli 2011

TbCp

Jeg er 10 + 1 idag... for et par uger siden begyndte jeg også at bløde og blev simpelthen SÅ bange!
Min egen læge sendte mig til en akut scanning og alt var heldigvis okay
De opdagede dog at jeg havde nogle polypper på livmoderhalsen og det var dem der havde blødt lidt.

Så længe der ikke er smerter, ville jeg ikke være urolig... men ved udemærket at det er nemmere sagt end gjort... hvis det fortsætter ville jeg ringe til lægen på mandag og håbe på at få en akutscanning... Og hvis du begynder at få smerter her i weekenden så ring til vagtlægen med det samme!

Krydser og håber at alt er okay!

Anmeld

2. juli 2011

baby012

TbCp skriver:

Jeg er 10 + 1 idag... for et par uger siden begyndte jeg også at bløde og blev simpelthen SÅ bange!
Min egen læge sendte mig til en akut scanning og alt var heldigvis okay
De opdagede dog at jeg havde nogle polypper på livmoderhalsen og det var dem der havde blødt lidt.

Så længe der ikke er smerter, ville jeg ikke være urolig... men ved udemærket at det er nemmere sagt end gjort... hvis det fortsætter ville jeg ringe til lægen på mandag og håbe på at få en akutscanning... Og hvis du begynder at få smerter her i weekenden så ring til vagtlægen med det samme!

Krydser og håber at alt er okay!

Det vil jeg gøre  

ringer uanset på mandag, vil stadig se at det hele er okay selvom at det måske stopper med at bløde - der skal ikke ske min bette bebs noget .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.