baby alarm med workietalkie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

chael

Corn skriver:

Vores funker fint som babyalarm...

Men du kan jo have haft en mandagsmodel

Nej, andre i omgangkredsen havde samme problemer.

Desuden så kunne jeg høre baby før end at alarmen registrede baby, og så droppede jeg den.

Tror du indtil videre er den eneste der har syntes om den, af hvad jeg har fået fortalt

*Camilla 27+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Corn

Desuden så kunne jeg høre baby før end at alarmen registrede baby, og så droppede jeg den.

Tror du indtil videre er den eneste der har syntes om den, af hvad jeg har fået fortalt

*Camilla 27+3

Spøjst, her hvor vi bor, er den meget anvendt... Uden brok.

Pånær lige af en, som synes det var træls at baby kunne høre forældrene... Fordi hun havde indstillet begge enheder til at opfange lyd

Og iøvrigt synes jeg at fx Super Nova var aaalt for sensitiv, man kunne høre selv en prut under dynen, så man sad på nåle.

Med Harald Nyborg modellen, kan der drømmes højlydt uden at jeg kommer trampende. Vi bruger den hver aften, da ungerne bliver puttet ovenpå og vi ikke kan høre dem nede i stuerne

Anmeld

2. juli 2011

Rockertand

chael skriver:

*Camilla 27+3

Jamen, så kommer der da lige én mere her...

Vi har også haft dem, og de fungerer fint, ingen problemer - og efterfølgende har vi så brugt dem på udflugter, og når man kører længere ture i 2 biler, er de også fine at have med i stedet for at ringe frem og tilbage.

Vi kender 2 andre par, der har været lige så glade for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.