ideer til 7 års gaveønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.193 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

henh01

Min datter bliver syv og ønsker sig ikke rigtig sådan noget andet end et par ds spil, en bærbar computer og blodpiller.

Hvad lavede Jeres på 7 år og hvad ønskede de sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

ekzunz

Blodpiller??? Hvad er det???

Er hun slet ikke til at det "Models" man kan købe, der hvor de selv skal tegne og designe osv? Man kan også få nogle mapper hvor man skal indrette huse (lyserøde med glimmer) og de fås vist også med heste og prinsesser osv

Anmeld

2. juli 2011

DenLykkelige

Znuzke skriver:

Blodpiller??? Hvad er det???

Er hun slet ikke til at det "Models" man kan købe, der hvor de selv skal tegne og designe osv? Man kan også få nogle mapper hvor man skal indrette huse (lyserøde med glimmer) og de fås vist også med heste og prinsesser osv

Årh jeg kan huske blodpiller fra den gang jeg var lille, min mor vidste ikke mig og min veninde havde dem, så var ved at skræmme livet af hende da vi kom løbende ind fra legepladsen med blod alle steder løbende fra munden De er geniale, men sviner, og dem jeg havde kunne ikke komme af tøjet

Anmeld

2. juli 2011

Mi

Mine piger er lige fyldt syv. Jeg kan næsten ikke huske hvad de ønskede sig, men i hvert fald bobles tumledyr, en radioafspiller, tøj, hello kitty ting, build a bear. Lige nu vil de også gerne have musikinstrumenter, Isabella har lige købt et keyboard idag og Laura leder efter en guitar. Gaver til at de kan være kreative er også altid et hit, som maling, tegneting, smykkeperler o.l.

Anmeld

3. juli 2011

henh01

Jeg har købt topmodel i lange baner Og så noget zoobles som hun har lidt af også. Hun ønsker sig my little  pony, men det hun har bliver aldrig rørt så det synes jeg er spild af penge. Nu håber jeg det jeg har købt falder i god jord. Deudover får hun som ekstra gave - vores "gamle" bærbar fordi vi har købt en ny der er lidt mindre. Hun ønskede sig brændende en bærbar, men jeg var lidt skeptis, nu må vi se hvordan det går.

Anmeld

19. juli 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Min datter bliver 7 år om 4 måneder.

Da hun blev 6 år fik hun bl.a. en kænguru stylte, som hun har tilbragt rigtig mange timer på.

Men det afhænger selvfølgelig også af, hvad dit barn godt kan lide at lave, og om det kan lide at være ude eller inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.