Smerter i ryggen ? s':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Mor til Mike

Har simpelthen så mange smerter når jeg ligger på ryggen, det nærmest uholdeligt, kan simpelthen hverken ligge lige eller på siden, uden jeg får smerter i hele lænden, samt venstre side af maven i siden. Andre der har det sådan? vågner med så voldsomme smerter at jeg nærmest bliver tvunget til at stå op  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

brikble

Jeg har haft bækkenløsning de fire ud af fem graviditeter, så ja, jeg kender det så udmærket ... mine bækkenløsninger har altid siddet i lænden, ikke foran, så jeg synes du skulle tage til lægen og blive tjekket ... man har nogle hjælpemidler, som kan afhjælpe det, ikke noget, som kan helbrede det, desværre ...

Anmeld

1. juli 2011

Mor til Mike

brikble skriver:

Jeg har haft bækkenløsning de fire ud af fem graviditeter, så ja, jeg kender det så udmærket ... mine bækkenløsninger har altid siddet i lænden, ikke foran, så jeg synes du skulle tage til lægen og blive tjekket ... man har nogle hjælpemidler, som kan afhjælpe det, ikke noget, som kan helbrede det, desværre ...

Er blevet tjekket og han har videresendt mig til sådan en fysio ting.. Det er efterhånden bare blevet så slemt at jeg nærmest frygter at ligge ned overhovedet s': ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.