Adr - nu er der også betændelse i øjnene!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

ivfmarie

Jeg tror sgu at knægtens hovede er fyldt op med pus! Der er så meget i ørene at det er begyndt at komme ud af øjnene! Stakkels dreng.. Han kunne slet ikke åbne de bette øjne i morges - de var bare helt bladret ind i gul-grønt snask (der er vel ikke nogen der sidder med morgenmaden,vel?)
Jeg er bare onde mor der tvinger medicin i ham 2x3 gange om dagen, og piller ham i øjnene, og roder ham i næsen - øv øv øv:(, no wonder hvis han flytter hjemmefra som 1½-årig!
Og da jeg sendte storesøster i dp i morges var det med mega dårlig samvittighed, for hun havde bare røde øjne! Hun har helt sikkert også fået øjenbetændelse, så jeg går bare og venter på at dagplejemor ringer og ber mig om at hente hende...
Hvordan satan undgår man at de smitter hinanden? Jeg kan vacuumpakke Malte, men han er bare så svær at fodre så..(?)

Marie - der ikke er god til at tackle mine egne børns sygdomme - bliv dog raske I svage pussehoveder!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Loggidut

hmmm.....nu får malte jo penecilin ik? (ja stave til det lærer jeg jo nok aldrig)
men er der ikke noget med at det så begynder at komme ud...og kan komme ud de mest underlige steder....det mener jeg at have hørt...mener sågar at have hørt nogen får bumselignenede hud...og at det er der det kommer ud...

altså er det nødvendigt at fortælle dig hvad du gør....

jeg kan da godt remse op

renlighed, udluftning, rengøring, ingen bytten sutter, skolde tandbørster, holde legesager rene og seperate (altså maltes væk fra frejas og omvendt)
ingen delen klude
ja marie....jeg skal vel ikke lære en gammel hund at skide...vel? lol....men hvor er det vel nok træls for jer...men der er vel lys for enden af tunellen...

hov og når du får øjensalve, er der noget med du ikke må dele tuben i mellem dem...er der ikke noget med man skal have en tube til hver af ungerne....noget med bakterier......hmmmm...kan sgu ikke huske det!

stort knus fra sloggi...som jo godt ved at du ikke er i tvivl...når det kommer til stykket

Anmeld

27. februar 2008

Kaufie

Øv da - stakkels Malte:(

God bedring til ham - og til Freja, hvis hun også er på den vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.