Vending

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.392 visninger
31 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Musen5

Var aafsted til vendingsforsøg idag og de fik vendt lille fisen :-( ville hellere at hun havde beholdt måsen ned så jeg ku få ks pga de mange smerter jeg har i mit bækken.

Skal til jdm på onsdag og hun skal sende mig retur til FG hvis prinsessen igen ligger med måsen ned ad..

/Mette 36+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Ma-lu

Musen5 skriver:

Var aafsted til vendingsforsøg idag og de fik vendt lille fisen :-( ville hellere at hun havde beholdt måsen ned så jeg ku få ks pga de mange smerter jeg har i mit bækken.

Skal til jdm på onsdag og hun skal sende mig retur til FG hvis prinsessen igen ligger med måsen ned ad..

/Mette 36+5

Hej.. 

Kan se det er en vældig gammel tråd, håber du vil svare alligevel  

Min baby i maven han vender forkert, tirsdag skal jeg til JM og se om han har vendt sig selv ( hun gav ham 14 dage ).. 

Hvis ikke så sender hun mig til et vendingsforsøg i Holbæk.!! 

Meen min spørgsmål- gør det ikke #møgpishamrendef*****glorterøv# ondt ???? ( undskyld jeg bander)

Hilsen Celina.

Anmeld

13. april 2012

Musen5

Jeg syntes ikke det gjorde ondt.

Det jeg fik at vide var at jeg skulle koncentrere mig om vejrtrækningen. og det gjorde jeg. Jeg gik helt ind i mig selv og koncentrerede mig om at trække vejret og lagde derfor NÆSTEN ikke mærker til at hun blev vendt og hun var absolut ikke samarbejdsvillig.

Fik lagt ballonkateter kort tid efter hun blev vendt den rigtige vej, hvilket desværre resulterede i at hun lagde sig på tværs igen. Så hun kom ud af nødudgangen.

Håber du kunne bruge mit svar... Træk vejret og koncentrer dig rigtig godt om det. Så skal det nok gå

Held og lykke

/Mette

Anmeld

13. april 2012

Ma-lu

Musen5 skriver:

Jeg syntes ikke det gjorde ondt.

Det jeg fik at vide var at jeg skulle koncentrere mig om vejrtrækningen. og det gjorde jeg. Jeg gik helt ind i mig selv og koncentrerede mig om at trække vejret og lagde derfor NÆSTEN ikke mærker til at hun blev vendt og hun var absolut ikke samarbejdsvillig.

Fik lagt ballonkateter kort tid efter hun blev vendt den rigtige vej, hvilket desværre resulterede i at hun lagde sig på tværs igen. Så hun kom ud af nødudgangen.

Håber du kunne bruge mit svar... Træk vejret og koncentrer dig rigtig godt om det. Så skal det nok gå

Held og lykke

/Mette

1000 tak for svar 

Har kun hørt det modsatte, så du har beroliget mig lidt

Må jeg spørge hvorfor du fik ballonkarteter???

Anmeld

13. april 2012

Musen5

Der var for at de kunne ta vandet... Men da de fjernede det igen var hun smuttet op og lå på tværs igen.

Derfor foreslog de et ks da de mente der ikke var nogen grund til at vende hende igen. Så ville hun næsten med garati vende sig igen under fødslen og så ville de ende i aks

/Mette

Anmeld

13. april 2012

Ma-lu

Musen5 skriver:

Der var for at de kunne ta vandet... Men da de fjernede det igen var hun smuttet op og lå på tværs igen.

Derfor foreslog de et ks da de mente der ikke var nogen grund til at vende hende igen. Så ville hun næsten med garati vende sig igen under fødslen og så ville de ende i aks

/Mette

Okay  

Fødte du hende til 'normal' tid??

Og vende hende nogle uger før??

Anmeld

13. april 2012

Musen5

Ma-lu skriver:

Okay  

Fødte du hende til 'normal' tid??

Og vende hende nogle uger før??

Hun blev vendt i uge 36+ og hun kom ud den 21/7 3 dage før termin

Anmeld

13. april 2012

Ma-lu

Musen5 skriver:

Hun blev vendt i uge 36+ og hun kom ud den 21/7 3 dage før termin

Tak fordi du gad og svare

Anmeld

13. april 2012

Musen5

Ma-lu skriver:

Tak fordi du gad og svare

Det var da så lidt....

Hjælper da gerne hvor jeg kan :-) og alt mulig held og lykke. Håber han når at vende sig.

/Mette

Anmeld

13. april 2012

Ma-lu

Musen5 skriver:

Det var da så lidt....

Hjælper da gerne hvor jeg kan :-) og alt mulig held og lykke. Håber han når at vende sig.

/Mette

Tak  

Jeg krydser også for tirsdag at han har gjort det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.