Tålmodigheden blir' testet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Thereseh

I dag er jeg gået 12 dage over termin. Suk. 

Fik lavet hindeløsning i forgårs, og også i går aftes. Er 3 cm åben, den ene af de to fosterhinder er gået og jeg er meget blød. Masser af udflåd, plukkeveer og murren. 

Men lillemanden ser ud til at nægte at fraflytte, før de tvinger ham til det på søndag, hvor jeg skal møde ind om morgenen og få en stikpille. De sagde derude (på Hvidovre) at de altid gir førstegangsfødende stikpiller som start, frem for at ta vandet. Det er åbenbart mest skånsomt. Så håber jeg at det kan gå lidt hurtigt, så jeg ikke skal bruge 2-3 døgn (som de også sagde det kan ta) og ende med at ha gået 17 dage over i værste fald....

Æv, jeg er helt trist, træt og modløs. Kan ikke andet end at ligge på sofaen og hvile, og spise... Kæresten er heldigvis sød og dejlig 

Til alle der nærmer sig terminen, eller er gået over - jeg føler med jer. Det er altså ikke en sjov ventetid - selv om vi alle i sidste ende får verdens dejligste baby i armene. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

RiUL

Thereseh skriver:

I dag er jeg gået 12 dage over termin. Suk. 

Fik lavet hindeløsning i forgårs, og også i går aftes. Er 3 cm åben, den ene af de to fosterhinder er gået og jeg er meget blød. Masser af udflåd, plukkeveer og murren. 

Men lillemanden ser ud til at nægte at fraflytte, før de tvinger ham til det på søndag, hvor jeg skal møde ind om morgenen og få en stikpille. De sagde derude (på Hvidovre) at de altid gir førstegangsfødende stikpiller som start, frem for at ta vandet. Det er åbenbart mest skånsomt. Så håber jeg at det kan gå lidt hurtigt, så jeg ikke skal bruge 2-3 døgn (som de også sagde det kan ta) og ende med at ha gået 17 dage over i værste fald....

Æv, jeg er helt trist, træt og modløs. Kan ikke andet end at ligge på sofaen og hvile, og spise... Kæresten er heldigvis sød og dejlig 

Til alle der nærmer sig terminen, eller er gået over - jeg føler med jer. Det er altså ikke en sjov ventetid - selv om vi alle i sidste ende får verdens dejligste baby i armene. 

Hold da op hvor han hygger sig derinde

Jeg sender en masse ve støv, og krydser for at han kommer inden ugen er omme

Og dejligt at kæresten er sød og dejlig, men han må da også være utålmodig nu?

Anmeld

1. juli 2011

Happiness

Puha... Forstår godt du er utålmodig nu!

Håber da at han snart giver sig og kommer ud til sin moar og far!

Sender en masse vestøv i din retning!

Anmeld

1. juli 2011

Lotus86

Neej hvor kan jeg godt forstå dig, jeg er gået en uge over i dag, og har lige haft mit første totale breakdown, puha hvor blev det hele bare lige for meget, og det er kun efter en uge, en gange hindeløsning, og minus symptomer, så tør da slet ikke tænke på hvordan jeg ville have det hvis jeg stod i dit sted

Jeg håber virkelig virkelig for dig at den lille mand overrasker, og vælger at komme af sig selv inden søndag, og hvis ikke, så håber jeg at den igangsættelse giver pote med det samme, så du ikke skal pines endnu mere.

Held og lykke med det hele - sender en maaaasse vestøv afsted i din retning

Anmeld

1. juli 2011

Thereseh

RiUL skriver:

Hold da op hvor han hygger sig derinde

Jeg sender en masse ve støv, og krydser for at han kommer inden ugen er omme

Og dejligt at kæresten er sød og dejlig, men han må da også være utålmodig nu?

Ja, der må være dejligt derinde i hulen 

Kæresten er også utålmodig, og i dag blev han hjemme fra arbejde for at vi kunne hygge os. Nu er han ude i køkkenet og lave hjemmelavet pizza, og har lige serviceret mig med et glas juice og lidt fredagsslik 

Anmeld

1. juli 2011

Thereseh

Happiness skriver:

Puha... Forstår godt du er utålmodig nu!

Håber da at han snart giver sig og kommer ud til sin moar og far!

Sender en masse vestøv i din retning!

Tak  Ja, kom så ud til mor og far !!! 

Anmeld

1. juli 2011

Thereseh

Lotus86 skriver:

Neej hvor kan jeg godt forstå dig, jeg er gået en uge over i dag, og har lige haft mit første totale breakdown, puha hvor blev det hele bare lige for meget, og det er kun efter en uge, en gange hindeløsning, og minus symptomer, så tør da slet ikke tænke på hvordan jeg ville have det hvis jeg stod i dit sted

Jeg håber virkelig virkelig for dig at den lille mand overrasker, og vælger at komme af sig selv inden søndag, og hvis ikke, så håber jeg at den igangsættelse giver pote med det samme, så du ikke skal pines endnu mere.

Åh, jeg føler med dig. 

Det er da også træls at du ikke er blevet mor endnu. Om så det er 7 dage eller 14 dage over tid, så er det jo ligeså hårdt og man kan altså godt mærke at kroppen er træt, syns du ikke?

Tak for vestøv, og masser af vestøv retur !!  

Anmeld

1. juli 2011

Thereseh

Lotus86 skriver:

Åh, jeg føler med dig. 

Det er da også træls at du ikke er blevet mor endnu. Om så det er 7 dage eller 14 dage over tid, så er det jo ligeså hårdt og man kan altså godt mærke at kroppen er træt, syns du ikke?

Anmeld

1. juli 2011

RiUL

Thereseh skriver:

Ja, der må være dejligt derinde i hulen 

Kæresten er også utålmodig, og i dag blev han hjemme fra arbejde for at vi kunne hygge os. Nu er han ude i køkkenet og lave hjemmelavet pizza, og har lige serviceret mig med et glas juice og lidt fredagsslik 

Ja, det tør da siges  

Årh hvor lyder det bare dejligt Han er da bare alletiders  

Anmeld

1. juli 2011

Lotus86

Thereseh skriver:

Åh, jeg føler med dig. 

Jo, min krop er rigtig træt nu, og er så træt af at få plukveer bare jeg løfter armen, hvis de da bare kunne udvikle sig. Men nu tager kæresten og jeg ud og spiser, så tankerne kan komme lidt over på noget andet, man bliver jo idiot af at gå og tænke over det hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.