Kitty ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

JustAnotherName

Nogen der har hørt eller ved noget om hende? Er hun mon blevet mor nu?

Jeg syntes ikke at have set eller hørt fra hende de sidste dage...?!

Ååååhhh, jeg håber at hun har sin lille baby i armene nu - Hvor er det spændende!

Ved I noget, piger?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

JustAnotherName

Nogen der har hørt eller ved noget om hende? Er hun mon blevet mor nu?

Jeg syntes ikke at have set eller hørt fra hende de sidste dage...?!

Ååååhhh, jeg håber at hun har sin lille baby i armene nu - Hvor er det spændende!

Ved I noget, piger?  

Hm....   Nå! Opdagede så lige selv, at hun da HAR været online her til morgen. Så hun har muligvis ikke født endnu så da. Ihhh, der må da snart være optræk til noget.

Kære Kitty - Jeg ved at det er såååå træls, når andre er utålmodige.
For HVEM venter med større længsel end én selv, når man er gået over tiden!?! ....Håber snart det sker!

Anmeld

1. juli 2011

AnneBJ

Jeg ved noget!!

Hun har modtaget sit firkløver ved dimission i dag, og nu fester de vist på skolen. Så derfor er hun ikke online. Så vidt jeg er orienteret sker der stadig ikke en meter på babyfronten, men der er tid til igangsættelse imorgen!

Anmeld

1. juli 2011

JustAnotherName

AnneBJ skriver:

Jeg ved noget!!

Hun har modtaget sit firkløver ved dimission i dag, og nu fester de vist på skolen. Så derfor er hun ikke online. Så vidt jeg er orienteret sker der stadig ikke en meter på babyfronten, men der er tid til igangsættelse imorgen!

Uhh, se så SKER der jo noget   Tak!

Jamen mon ikke hun selv får veer i aften så, når planen er, at der skal gøres noget imorgen
Om ikke andet, uanset, så er det indenfor nær rækkevidde ihvertfald.

det er SÅ SEJT gået af hende, at hun er blevet færdig ...og i uge 41+  

Anmeld

1. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Ingen baby krøl'fis endnu.....

Anmeld

1. juli 2011

otlitrom

Hvor er du sød Katrine! Der sker desværre ikke en hat med den baby, men jeg har fået mit forklæver på skolen idag, og er bare såååå træt så træt! Der er optræk til noget, men regner ikke med a føde inden igangsættelsen i morgen.. Jeg håber bare de har tid til mig, når jeg kommer ind.. Jeg ville hade at skulle sendes hjem igen

Anmeld

1. juli 2011

JustAnotherName

Hvor er du sød Katrine! Der sker desværre ikke en hat med den baby, men jeg har fået mit forklæver på skolen idag, og er bare såååå træt så træt! Der er optræk til noget, men regner ikke med a føde inden igangsættelsen i morgen.. Jeg håber bare de har tid til mig, når jeg kommer ind.. Jeg ville hade at skulle sendes hjem igen

århh, den lille krølfis har det simpelthen FOR godt derind

Jeg håber for dig, at du bliver sat igang imorgen
Husk at hvile dig rigtig godt nu, og spare nogle kræfter op.
Håber det sker meget snart...
Jeg glæder mig rigtig meget sammen med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.