Sidste shoppe tur inden baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Tropez

Puha, det er ved at være hårdt det her, idag er jeg ved at gøre mig klar til den sidste shoppe tur i riiiiiiigtiig lang tid, jeg skal ud og købe kærestens og en venindes fødselsdagsgave, samt handle ind, tror jeg har talt til jeg skal 6 forskellige steder hen, tror jeg starter i rosengårdscentret, og slutter af i enten ikea eller jysk, puha, det kommer selvfølgelig an på hvor hårdt det bliver.

Jeg skal helt selv afsted, så det bliver i mit tempo, men så er det også SLUT, min krop siger fra  det kommer til at tage mig 3 dage at komme ovenpå når først jeg er kommet hjem igen.

men så må jeg vel bare tage revange når prinsessen er kommet

Rigtig god weekend til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

Puha, det er ved at være hårdt det her, idag er jeg ved at gøre mig klar til den sidste shoppe tur i riiiiiiigtiig lang tid, jeg skal ud og købe kærestens og en venindes fødselsdagsgave, samt handle ind, tror jeg har talt til jeg skal 6 forskellige steder hen, tror jeg starter i rosengårdscentret, og slutter af i enten ikea eller jysk, puha, det kommer selvfølgelig an på hvor hårdt det bliver.

Jeg skal helt selv afsted, så det bliver i mit tempo, men så er det også SLUT, min krop siger fra  det kommer til at tage mig 3 dage at komme ovenpå når først jeg er kommet hjem igen.

God tur!!!!  Og vildt det er så tæt på hun kommer...

Anmeld

1. juli 2011

LRJ

Tropez skriver:

Rigtig god tur søde ! Og som ønskebarn siger, så det vildt det er så tæt på hun kommer

Anmeld

1. juli 2011

Tropez

Lone H. skriver:

Rigtig god tur søde ! Og som ønskebarn siger, så det vildt det er så tæt på hun kommer

Hejsa søde mange tak for det, glæder mig faktisk til at få en dag sådan helt for mig selv; 0) og ja det er jo så tæt på nu at det kan ske hvornår det skal være det er jo prinsessen der bestemmer jeg har intet at skulle have sagt, derfor bliver tasken også pakket senere i dag eller i morgen så den bare skal have de ting i som ikke kan hold sig eller som skal bruge en oplader; 0) er bare så spændt knuz og kramz

Anmeld

1. juli 2011

Tropez

ønskebarn74 skriver:

God tur!!!!  Og vildt det er så tæt på hun kommer...

Mange tak søde og ja det er.meget spændende nu; 0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.