ONSDAGSVEJNING!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

ivfmarie

så er der sgu røget ½ kilo af siden sidste onsdag... Tænk sig - og så med alt det mad og drikke (især) der røg indenfor vesten i lørdags!

Og nu er jeg endda blevet så bidt af kampen at jeg har købt en måneds medlemsskab til vores motionscenter...

Kom ind i kampen tøser... I var ikke med i onsdags... jeg gider ikke være den eneste der udbasunerer vægten i det åbne. Så go er den sgi heller ikke :$

Marie - str 38 here i come, forhåbentlig!:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Loggidut

jo jo...jeg var skam med do....men den her uge gik det helt galt....
men pyt jeg har også ædt som en majetærsker siden sidste uge...og går først i gang igen i dag....

+1,9 kilo.....lååååål....og så lyver jeg ikke...dog tror jeg godt at jeg kunne gå på wc og komme af med de 1,5...hæ hæ

well...jeg er på den igen...men dumper allerede i igen på fredag...der skal vi have bøfsandwich....christians bestilling...og nu har han jo fødselsdag...så han bestemmer...

men jeg er på min kur igen...opgiver sørme ikke! 8D

Anmeld

27. februar 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

well...jeg er på den igen...men dumper allerede i igen på fredag...der skal vi have bøfsandwich....christians bestilling...og nu har han jo fødselsdag...så han bestemmer...

Du laver da bare en fedtfattig og sund udgave.. Og den smager sgu bedre! Det tænker jeg da også at Chr. vil være med på - han har jo også fået smag for det sunde.

Held og lykke med at sk**e 1,5 kg 8D, det troede jeg at jeg kunne - men der var knapt 100 gr...:$

Marie - der IKKE sked på vægten!

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Loggidut skriver:

Du laver da bare en fedtfattig og sund udgave.. Og den smager sgu bedre! Det tænker jeg da også at Chr. vil være med på - han har jo også fået smag for det sunde.

Held og lykke med at sk**e 1,5 kg 8D, det troede jeg at jeg kunne - men der var knapt 100 gr...:$

det er allerede planen...fedtfattigt magert oksekød....og sovs lavet på maizena...men jeg ved bollerne, og alt det snask der skal i fylder meget...men nu må vi se...nu skal jeg jo ned og rive tapet ned i dag...mon ikke det op og ned kan give nogle point?

aj det var sgu godt du ikke ramte vægten....shit for et svineri det kunne blive....8D

Anmeld

27. februar 2008

Sille

ivfmarie skriver:

Hold kæft marie... du fanme for sjov..:))

Anmeld

27. februar 2008

ka li ja

ja jeg vejede mig i mandags...

og efter en uge hvor jeg har syndet for viiiildt..... har jeg kun taget 200g på, så det er jo ikke så slemt, så nu er jeg på vognen igen.
har nu godt nok fortrudt jeg skal ud og trave med mor i eftermiddag.. det stormer en pelikan her!!!!!! og så skal det også nok passe hvis det begynder at pisse ned..
syret nok du har klaret et ½kg, det var vildt!!!

karina stadig trææææææææææææææææææææææææææææææææææææææt

men humøret er i top for jeg får snart ny fooooon jubiiiiiiiii

Anmeld

27. februar 2008

sttina

jeg melder først min vægt ind i aften.. For det er ligesom den der tæller i det store regnskab! Men på min egen vægt i morges sagde den minus 2,5 kg.. Men belært af erfaringer så kan der ske meget inden ww møde i aften, så venter med at glæde mig ;)

Sttina som prøver at begrænse vandindtaget idag, så jeg kan få min 8 stjerne til ww (får en for hver 3 kg man taber)

Anmeld

27. februar 2008

Tralala

Du er lidt sej Marie - jeg er desværre stadig på stilstand. På trods af at jeg spiste super usundt i weekenden. SYnes ikke der sker noget lige meget hvad jeg gør. Spiser jeg sundt er der stilstand og spiser jeg usundt, så ligeså. det er såååå snyd. Mangler stadig 6 kg for at nå min idealvægt og der er ikke sket noget i 2 måneder. Er super træt af det. Nogen gode råd.
Spiser efter ddv og snyder kun med en kop kaffe+kakao hver dag.

KNus Vibe, som også har fundet vej herind.

Anmeld

27. februar 2008

ivfmarie

Tralala skriver:

KNus Vibe, som også har fundet vej herind.

Hej Vibe! velkommen!!
Får du tid til motion? Og får du nok protein i fht kulhydrater?
Det plejer at være grunden til stilstand - eller i hvert fald én af dem... Nå - du må bare klø på, men jeg ved godt hvor øv det er når der ikke sker en skid selvom man kæmper for det!

Knus Marie

Anmeld

27. februar 2008

Muffinmus

hmm... hver uge er sgu for tit til mig... men er da nede på kun at mangle 5 kg ud af de 25 kg nu. Taber mig sgu af at lave mad til mig selv når manden ikke er hjemme:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.