Må, må ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej tøser..

Kan det passe at det er noget med at der er nogen mad sammensætninger der ikke er så gode når man skal tabe sig, altså kød, ris, pasta osv.?

Nogen der kan forklare mig det?

Og til madlavning, hvad er der bedst og stege i?

- Malene, der har fået blod på tanden efter vægttab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Muffin_girl

Det er en dårlig ide og spise alt der indeholder hvede og andre tomme kalorier.. brød, pasta, ris, kartofler m.m.. Og hvis man endelig skal spise dte skal det være fuldkorns produkter.. Men det er en god vane og slippe af med hvid brød, pasta osv. 

Anmeld

1. juli 2011

B&J

Steg dine ting i en lille kun olie eller det flydene becel..

og de siger godt nok man ikke må spise pasta osv med kød, men efter min operation og før det skærede jeg jo bare mængden ned også tilføjet flere grøntsager og kun 1 stk kød

Anmeld

1. juli 2011

Meliora

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej tøser..

Kan det passe at det er noget med at der er nogen mad sammensætninger der ikke er så gode når man skal tabe sig, altså kød, ris, pasta osv.?

Nogen der kan forklare mig det?

Og til madlavning, hvad er der bedst og stege i?

- Malene, der har fået blod på tanden efter vægttab

Bare vælg fuldkornspasta, brune ris, fuldkornsbrød osv. men spis kun lidt af det, mange grøntsager og fedtfattigt lyst kød.

Min aftensmad kan f.eks. bestå af 75 gram fuldkornspasta, 250 grøntsager og 100 gram kylling.

Vær dog meget opmærksom på at fuldkornsprodukter IKKE er det samme som grove produkter. F.eks. er grovflute ikke nødvendigvis fuldkornsflute. Kan anbefale de økologiske fuldkornsflute fra Rema1000

Anmeld

1. juli 2011

Fenja09

Du skal spise lidt af det hele, selvom du ønsker at tabe dig - sådan at du opnår det bedste resultat, for så er det ikke kun en slankekur, men en livsstilsændring.

Vil anbefale dig at kigge ind på Diabetes hjemmeside, da de har enormt mange gode råd til både at holde vægten og hvis man gerne vil tabe sig.

http://www.diabetes.dk/livet_med_diabetes/mad_og_diabetes.aspx

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.