¨Skal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Anonym trådstarter

nyfødte bøvse efter hvert måltid --?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Hansen97

Anonym skriver:

Som udgangspunkt JA!

Anmeld

1. juli 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Hvis de kan Min søn bøvsede ikke efter hvert måltid, men blev altid lagt over skulderen så kan kunne komme af med luft hvis han skulle.

Anmeld

1. juli 2011

Anonym trådstarter

L.J.L skriver:

Hvis de kan Min søn bøvsede ikke efter hvert måltid, men blev altid lagt over skulderen så kan kunne komme af med luft hvis han skulle.

hvor længe lå han over skulderen ?

Anmeld

1. juli 2011

L.J.L

Anonym skriver:

hvor længe lå han over skulderen ?

3-5 minutter tror jeg.

Anmeld

1. juli 2011

serinasmor

det kan også hjælpe at lægge dem på maven ...

Anmeld

1. juli 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

det kan også hjælpe at lægge dem på maven ...

han er 14 dage og han bøvser aldrig men han får tit hikke,lige meget hvor længe han ligger over skulderen

Anmeld

1. juli 2011

serinasmor

Anonym skriver:

han er 14 dage og han bøvser aldrig men han får tit hikke,lige meget hvor længe han ligger over skulderen

hikke har intet at sige .. og du kan ligeså godt vænne dig til hikken .. serina hikkeder hver eneste dag i over et halvt år ... både inde i og uden for maven

men det har intet at sige om de bøvser eller ej med den der hikke...

Anmeld

1. juli 2011

TTM

Bank ham let på ryggen i hans venstre side. Der sidder mavesækken og det kan nogle gange hjælpe luften ved små lette "bank". Det skal ikke være hårdere end hvis man trommer let med fingrene!

Så når han ligger op af dig på skulderen, "banker" du med fingrene stille og roligt. Det hjalp min søn

Håber du får luften ud

Og bliver det ved med og være et problem, få fat i din sundhedsplejerske. Hun kan nemmere vise dig hvordan samt komme med flere måder

Anmeld

1. juli 2011

TTM

Bank ham let på ryggen i hans venstre side. Der sidder mavesækken og det kan nogle gange hjælpe luften ved små lette "bank". Det skal ikke være hårdere end hvis man trommer let med fingrene!

Så når han ligger op af dig på skulderen, "banker" du med fingrene stille og roligt. Det hjalp min søn

Håber du får luften ud

Og bliver det ved med og være et problem, få fat i din sundhedsplejerske. Hun kan nemmere vise dig hvordan samt komme med flere måder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.