Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
L.J.L skriver: Tak Nej de flækker heldigvis ikke, jeg har enormt stærke negle, underligt nok når man tænker på at jeg altid har bidt i negle Men man kan få noget der forstærker neglene så de ikke flækker, det ved jeg. Har du prøvet det?
Tak
Nej de flækker heldigvis ikke, jeg har enormt stærke negle, underligt nok når man tænker på at jeg altid har bidt i negle
Men man kan få noget der forstærker neglene så de ikke flækker, det ved jeg. Har du prøvet det?
Du er heldig! For normalt bliver de jo svære at få pæne igen, efter så mange års ''bidning'' hehe..
Jaa, har prøvet det meste.. Men måske mine negle bare er sådn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SnartMorTil2<3 skriver: Du er heldig! For normalt bliver de jo svære at få pæne igen, efter så mange års ''bidning'' hehe.. Jaa, har prøvet det meste.. Men måske mine negle bare er sådn
Det kan også have noget at gøre med kosten, mener min søster sagde man kunne spise B vitamin for at forstærke dem ?
L.J.L skriver: Det kan også have noget at gøre med kosten, mener min søster sagde man kunne spise B vitamin for at forstærke dem ?
Ja, har godt hørt det.. tror endda det er flere vitaminer der spiller ind... Må prøve med en ordenlig vitamin kur
Lotte flindt skriver:Flot søs! Jeg har desværre bidt mine igen, men sådan plejer det jo også at være, når du bider gør jeg ikke og vise versa :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128