Britax hiway 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.182 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Zeus

Nogen der har nogen som helst anelse om, hvor jeg kan købe sådan én?

Jeg gemte et link under favoritter, uden først at tjekke om de leverede uden for sverige - det gør de ikke! - og kan ikke finde den side, hvor jeg fandt den først.. Det var lidt i stil med kelkoo og pricerunner..

Men nu kan jeg overhovedet ikke finde den nogen steder?? Jo, finder hele tiden links til jellyroom, hvor jeg ikke kan købe den, og bor i sdr jylland, så göteborg er ikke lige i nærheden..

Og finder links ind til babyland.se, som skulle føre modellen, men der kan jeg sørme heller ikke finde den

Har været inde og se så mange svenske sider den sidste time, at det er lige før jeg også TÆNKER svensk.. Og jeg kan faktisk ikke svensk normalt

Det må også gerne være tyske/engelske sider, det må bare gerne være billigere end i dk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

nyostjyden

carseat.se leverer til DK

Anmeld

5. februar 2012

SukkerDronning

Zeus skriver:

Jeg gemte et link under favoritter, uden først at tjekke om de leverede uden for sverige - det gør de ikke! - og kan ikke finde den side, hvor jeg fandt den først.. Det var lidt i stil med kelkoo og pricerunner..

Men nu kan jeg overhovedet ikke finde den nogen steder?? Jo, finder hele tiden links til jellyroom, hvor jeg ikke kan købe den, og bor i sdr jylland, så göteborg er ikke lige i nærheden..

Og finder links ind til babyland.se, som skulle føre modellen, men der kan jeg sørme heller ikke finde den

Har været inde og se så mange svenske sider den sidste time, at det er lige før jeg også TÆNKER svensk.. Og jeg kan faktisk ikke svensk normalt

Det må også gerne være tyske/engelske sider, det må bare gerne være billigere end i dk..

Fandt du nogensinde et sted hvor de solgt den? Er nemlig selv på udkig efter sådan en, og den er UMULIG at opspore

Anmeld

5. februar 2012

Zeus

Sirup skriver:

Fandt du nogensinde et sted hvor de solgt den? Er nemlig selv på udkig efter sådan en, og den er UMULIG at opspore

Ehm.. Jeg endte vist med at købe den på en svensk hjemmeside, for under 1000 kr

Tror det var noget med toyland.se?

Anmeld

6. februar 2012

SukkerDronning

Zeus skriver:

Ehm.. Jeg endte vist med at købe den på en svensk hjemmeside, for under 1000 kr

Tror det var noget med toyland.se?

Var den så brugt?

Anmeld

6. februar 2012

Zeus

Sirup skriver:

Var den så brugt?

Nej, helt ny

Men tror det var modellen/farven der var på tilbud, det var den med ternet stof, de andre med andre farver kostede lidt mere

Anmeld

6. februar 2012

SukkerDronning

Zeus skriver:

Nej, helt ny

Men tror det var modellen/farven der var på tilbud, det var den med ternet stof, de andre med andre farver kostede lidt mere

Aah så forstår jeg bedre. Har nemlig lige været inde og kigge, og der koster de 2000 svenske kr. Men det er stadig væsentligt billigere, end den kunne have været.

Anmeld

6. februar 2012

SpunkenJo

Zeus skriver:

Jeg købte sådan en for 2 år siden på
carseat.se

Og måske kan jeg støve to sider op fra tyskland om et par timer... Jeg er nemlig lige på vej ud af døren

Anmeld

6. februar 2012

SukkerDronning

SpunkenJo skriver:

Jeg købte sådan en for 2 år siden på
carseat.se

Og måske kan jeg støve to sider op fra tyskland om et par timer... Jeg er nemlig lige på vej ud af døren

Når jeg googler stolen, bliver jeg også henvist til den side, men der sælger de den åbenbart ikke mere.

Du må rigtig gerne se om du kan finde de sider i Tyskland, det ville være dejligt

Anmeld

6. februar 2012

SpunkenJo

Sirup skriver:

Når jeg googler stolen, bliver jeg også henvist til den side, men der sælger de den åbenbart ikke mere.

Du må rigtig gerne se om du kan finde de sider i Tyskland, det ville være dejligt

Her er to sider:

http://www.mytoys.de/catalog/search/?query=britax& amp;filterUnterkategorie=Auto-Kindersitze&prod uctsPerPage=40

og

http://www.kidsroom.de/epages/Kidsroom.sf/de_DE/?O bjectID=8058

Britax Evolva skulle være "det nye sort" og altså bare en god stol.
Vi har modellen som blev afløst af den, og kan kun sige

Kh Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.