Maven med Philippa <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Miia90 skriver:

Jeg vil ihverfald gerne se noget mere mave.

Ja tiden flyver bare afsted.

er i begyndt at købe til den lille ?

Hehe, jeg kan da oploade et billede som manden har taget i dag. Vi tog et for sjovt, hvor jeg står med maven op af dørkarmen!  

Nej vi er ikke begyndt at købe, men har allerede fået et par småting, og der strikkes løs. Vi skal til MD scanning på fredag, og hvis alt er perfekt SÅ skal vi shoppe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Miia90

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, jeg kan da oploade et billede som manden har taget i dag. Vi tog et for sjovt, hvor jeg står med maven op af dørkarmen!  

Nej vi er ikke begyndt at købe, men har allerede fået et par småting, og der strikkes løs. Vi skal til MD scanning på fredag, og hvis alt er perfekt SÅ skal vi shoppe 

Det må du lige gøre

Anmeld

2. juli 2011

Miia90 skriver:

Det må du lige gøre

Hvordan foregår det med Jordemoder hos Jer? Jeg skal gå hos den samme hver gang. Total skønt. Hun er virkelig sød. Forholdsvis ung og frisk, og meget åben over for det jeg tænker og overvejer virker det til. Fik også afvide at jeg kan få lov at føde i vand  Det er min store drøm! Juhuuuu! 

Anmeld

2. juli 2011

Miia90

Hvordan foregår det med Jordemoder hos Jer? Jeg skal gå hos den samme hver gang. Total skønt. Hun er virkelig sød. Forholdsvis ung og frisk, og meget åben over for det jeg tænker og overvejer virker det til. Fik også afvide at jeg kan få lov at føde i vand  Det er min store drøm! Juhuuuu! 

Jeg har også den samme jordmord hvergang + en som er ved og læse til jordmord, de er også unge.. Det er helt op til mig selv hvordan jeg vil føde

Anmeld

2. juli 2011

Miia90 skriver:

Jeg har også den samme jordmord hvergang + en som er ved og læse til jordmord, de er også unge.. Det er helt op til mig selv hvordan jeg vil føde

Sejt, ja jeg vil tro man får lov på den måde man ønsker. Men havde bare brug for at hun sagde, at det var noget jeg godt kunne.  

Hehe inden længe står vi begge med baby i armene! 

Anmeld

2. juli 2011

Miia90

Sejt, ja jeg vil tro man får lov på den måde man ønsker. Men havde bare brug for at hun sagde, at det var noget jeg godt kunne.  

Hehe inden længe står vi begge med baby i armene! 

Ja vi gør så.

Glæder mig så meget til få lov til at føde

Er du nervøs for at føde ?

Anmeld

2. juli 2011

Miia90 skriver:

Ja vi gør så.

Glæder mig så meget til få lov til at føde

Er du nervøs for at føde ?

Glæder mig helt vildt. Nej det er jeg ikke, men det kan være det kommer.  Jeg prøver at acceptere at jeg ikke kan planlægge mig helt ud af det, og at det ikke er 100% op til mig hvordan det vil gå.

At det er nyt osv. må jeg prøve at tage med oprejst pande. Jeg tror på at det kommer til at gå godt, og så håber jeg det holder stik! 

Hvad med dig? 

Anmeld

2. juli 2011

Miia90

Glæder mig helt vildt. Nej det er jeg ikke, men det kan være det kommer.  Jeg prøver at acceptere at jeg ikke kan planlægge mig helt ud af det, og at det ikke er 100% op til mig hvordan det vil gå.

At det er nyt osv. må jeg prøve at tage med oprejst pande. Jeg tror på at det kommer til at gå godt, og så håber jeg det holder stik! 

Hvad med dig? 

Har det på samme måde som dig.

Men ud skal hun nok komme

Anmeld

2. juli 2011

Miia90 skriver:

Har det på samme måde som dig.

Men ud skal hun nok komme

Hehe præcis   Det bliver fedt! 

Anmeld

2. juli 2011

Miia90

Hehe præcis   Det bliver fedt! 

Du vil stadigvæk ikk vide hva der gemmer sig derinde ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.