Hejsa, ja altså nu tror jeg jeg melder mig ind under fanen her.... Dog lige som anonym lidt endnu, da jeg er flov over jeg ikke bare kan tage mig sammen!....
Jeg tog under min graviditet ret meget på i vægt og nåede til sidst at runde de 100 kg......
Faktisk tog jeg hele 24 kg på og havde i forvejen taget 5 kg på da jeg stoppede med at ryge.
Status er at jeg lige nu vejer 82 - 83 kg (det svinger lidt, der var lige en barnedåb der kostede lidt negativt på vægten). Jeg har altså tabt omkring de 18 - 19 kg de sidste 3½ måned, dog har vægten stået ret stille den sidste månede til halvanden. Og det skræmmer mig. For jeg vil så gerne tilbage på min førvægt. Den vægt jeg havde da jeg synes jeg var pæn!
Menmenmen det er bare så SKIDE SVÆRT at lade de usunde og lækre ting ligge!... Min kæreste kan ikke forstå hvorfor det er så svært for mig, men har vi det i huset, ja så trækkes jeg bare af det, de dage hvor overskuddet ikke lige er det største. Jeg har rigtig svært ved at styre mit madforbrug. Jeg har ikke rigtig nogen mæthedsfornemmelse og får vi noget jeg godt kan lide (og det får vi som regel altid når kæresten laver mad og så er der tit brugt fløde, smør og olie i maden), ja så har jeg bare rigtig svært ved at stoppe med at øse op.
Men jeg kan heller ikke gøre som jeg før har gjort; stoppe med at spise eller i hvert fald kun spise lidt og kun spise ting som agurk, tomater, frosne grøntsager (kogt self!
). For jeg ved jo GODT at det heller ikke er sundt, at jeg vil tage på igen, når jeg begynder at spise normalt igen + at det fuldstændig er udelukket fordi jeg stadig ammer og det dermed går ud over min mælkeproduktion = ingen mælk til bettemand.
Men hvad med det her madlog?? Virker det?? OG kan man bruge det når man ammer?
Uhh jeg er så træt af min krop og jeg er så træt af ikke at være den lækre kæreste mere...... alle mine strækmærker kan jeg jo ikke gøre så meget ved, men vægten kan jeg
Håber I har nogle gode råd derude piger
Anmeld