Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lotchen skriver: Når nu den er brugt, så taler jeg af dårlig erfaring med at lade den ligge ned - vores lille corsa fik oversvømmet bagagerummet så det hele lugtede af gammelt, muggent skyllemiddel Den virkede fint nok efter kørslen, men bagagerummet blev aldrig det samme.... Næste gang kørte vi den oprejst
Når nu den er brugt, så taler jeg af dårlig erfaring med at lade den ligge ned - vores lille corsa fik oversvømmet bagagerummet så det hele lugtede af gammelt, muggent skyllemiddel Den virkede fint nok efter kørslen, men bagagerummet blev aldrig det samme.... Næste gang kørte vi den oprejst
Tænker at lægge en masse handklæder osv. under den??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Tænker at lægge en masse handklæder osv. under den??
En presenning under det ville nok være en god idé, vandet trænger igennem håndklæderne hvis der er meget (igen taler jeg af dårlig erfaring...)
lotchen skriver: En presenning under det ville nok være en god idé, vandet trænger igennem håndklæderne hvis der er meget (igen taler jeg af dårlig erfaring...)
Ja det kan du nok have ret i
Håber det går
Lige et nyt spørgsmål!!Er der en bestemt side vaskemaskinen skal ligge på, eller skal den ligge med fronten i vejret så den ligger på bagsiden??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128