at få lagt et profilbillede ind, at det så er en profil af hele familien, ja det må i tage med.:)
Jeg er ellers godt brugt i disse dage, tog en stor beslutning i mandags, og imens ungerne og jeg var på gåtur, havde julemanden på mystisk vis fejrnet Oscar og Iscas sutte beholdning. De var forberedt på at han nok snart kom forbi, og de har egentlig taget det rigtig flot, men for fa.... hvor er nætterne hårde, de vågner og småklynker 100 gange mindst.......ahhh okay så 10 gange da...... så selvom Tommy er en guldklump til at hjælp om natten, så er det altså noget af et projekt at skulle tilse 3 børn på skift, jeg er mere træt om morgenen end da gik i seng.
Nu venter vi på at julemanden skal finde ud af hvad de må få som betaling for sutterne....læs vi skal have købt nye cykler til dem begge..... men orker vi lige at tage på cykelhandel.....næh, men vi når det nok julemanden kan godt være meget langsom sådan uden for sæsonen.
Så stod Marc op som sidste mand, jeg må heller koge noget havregrød til ham også.
Ha en fremragende dag. 

Lisbeth.

Anmeld