Nu lykkedes det skisme, og besøg af julemanden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

mor til en del

at få lagt et profilbillede ind, at det så er en profil af hele familien, ja det må i tage med.:)

Jeg er ellers godt brugt i disse dage, tog en stor beslutning i mandags, og imens ungerne og jeg var på gåtur, havde julemanden på mystisk vis fejrnet Oscar og Iscas sutte beholdning. De var forberedt på at han nok snart kom forbi, og de har egentlig taget det rigtig flot, men for fa.... hvor er nætterne hårde, de vågner og småklynker 100 gange mindst.......ahhh okay så 10 gange da...... så selvom Tommy er en guldklump til at hjælp om natten, så er det altså noget af et projekt at skulle tilse 3 børn på skift, jeg er mere træt om morgenen end da gik i seng.

Nu venter vi på at julemanden skal finde ud af hvad de må få som betaling for sutterne....læs vi skal have købt nye cykler til dem begge..... men orker vi lige at tage på cykelhandel.....næh, men vi når det nok julemanden kan godt være meget langsom sådan uden for sæsonen.

Så stod Marc op som sidste mand, jeg må heller koge noget havregrød til ham også.

Ha en fremragende dag.

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

ivfmarie

Hold da kæft en en flok lækre unger! Du må være verdens lykkeligste - træt eller ej!

Nå - det med sutterne... Hvor gamle er Oscar og Cilas? Jeg troede faktisk at Cilas var fra juli 07 - men så passer det da ikke så godt med en cykel(?)

Min Freja på 2½ skal altså snart af med sutten - men jeg orker bare næsten ikke at tage kampen op med hende... Sutterne er hendes små guldklumper.

Marie - der syns 2 unger er en go mundfuld - men 8½!! Shit man!

Anmeld

27. februar 2008

mor til en del

ivfmarie skriver:

Hold da kæft en en flok lækre unger! Du må være verdens lykkeligste - træt eller ej!

Nå - det med sutterne... Hvor gamle er Oscar og Cilas? Jeg troede faktisk at Cilas var fra juli 07 - men så passer det da ikke så godt med en cykel(?)

Min Freja på 2½ skal altså snart af med sutten - men jeg orker bare næsten ikke at tage kampen op med hende... Sutterne er hendes små guldklumper.

Marie - der syns 2 unger er en go mundfuld - men 8½!! Shit man!

Altså....Cilas er fra d. 2. augst, og han nyder stadig hans sut.
Det var Oscar på 4 og Isac på 2½ der måtte give afkald, det var egentlig mest Oscar der havde brug for at komme af med sutterne, men valgte at Isacs skulle med i samme omgang, da jeg synes det var synd for Oscar at skulle accepter at han var den eneste der blev frarøvet dem.
Det er helst klart ikke så svært for Isac, han spurgte slet ikke til sutterne igår, det var først da han skulle i seng, han kneb en lille tåre:(, men Oscar spurgte flere gange, han var nået dertil hvor han selv fandt sutten( på trods af nyt gemmested hver dag) når han lige syntes der skulle hygges lidt, og hans tænder var begyndt at bære præg af for meget sutte kontakt.

Lisbeth.

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

åhhh det er skønt når sutterne sådan kan bruges ved julemanden....han blev da med garanti gllad for dem....men for pokker to stk på samme tid...sikke et hyleri du må have haft...

her hos os har af-sutningen faktisk været ret nem...kasper smed hans væk...da han var 2½ (altså ud af klapvognen) og jeg sagde til ham at når man smed med tingene fik man dem ikke igen...og knægten sagde ok....og det var det...utroligt nok..

derimod Chr. han var også på den alder...ca 2 mener jeg...og det var netop julemanden der skulle bruge hans sutter til hans børn....
det tog han egentlig pænt...men da han var 3, fandt han dem i en skuffe (jeg havde naturligvis gemt nogle af dem...man er vel mor) og han blev bare så glad og råbte...se mor, nu er julemanden færdig med dem....og jeg må bruge dem igen...
harhhhh...det fik han nu ikke lov til...og de røg i skralderen med beskeden om at nu var de ulækre

Tif er heldigvis ikke så glad for hendes...og hun har den aldrig i vågentiden...men hun er igen blevet god til den om natten...så nu må vi se hvordan det kommer til at gå!

held og lykke med køb af cykler

knus fra sloggi...som er glad for hun kun har et barn ad gangen...pyyyhhhh det andet må være hårdt :P

Anmeld

27. februar 2008

Sille

Hold da op.. 8 stk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvor vildt...

Men dejlige ser de ud.. :)

God ide med julemanden... det kan være jeg nupper den til senere brug..
Vores den store gad ik rigtig sutten, så der har vi aldrig haft problemet...

Men i hvert fald dejlig at se dig alle heeeeeeeeeele familien..;)

-sille

Anmeld

27. februar 2008

Muffinmus

Tillykke med det søde:)
Ved godt du sikkert ikke kan komme der den 19, men ville da lige smide en sms alligevel:) Man ved jo aldrig. Synes det er helt trist at det snart slutter. så bliver vi altså nødt til at mødes på Borgvold med uingerne til sommer:) Som sidste gang inden vi alle fødte...puha, tiden går.

Anmeld

27. februar 2008

mor til en del

[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] Tillykke med det søde:) Ved godt du sikkert ikke kan komme der den 19, men ville da lige smide en sms alligevel:) Man ved jo aldrig. Synes det er helt trist at det snart slutter. så bliver vi altså nødt til at mødes på Borgvold med uingerne til sommer:) Som sidste gang inden vi alle fødte...puha, tiden går.[/citat] Ja forresten mange tak for sms'en, hvis alt går som min mand prøver at planlægge, så dukker jeg også op hos dig, men det er endnu ikke sikkert, jeg skal nok give besked. Og borgvold den er jeg helt med på. Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.