Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle der har sådan et i Hobro-Randers-Viborg-Silkeborg-Herning-Skive eller Karup ?
Har god tid, men ville gerne finde et PÆNT brugt, hvis det kan lade sig gøre, ellers køber vi det fra nyt
Nogle der har? Eller nogle der vil sælge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Aagaard skriver: Nogle der har sådan et i Hobro-Randers-Viborg-Silkeborg-Herning-Skive eller Karup ? Har god tid, men ville gerne finde et PÆNT brugt, hvis det kan lade sig gøre, ellers køber vi det fra nyt Nogle der har? Eller nogle der vil sælge?
mamiolvi skriver: jeg ved altså ikke helt hvad det er for en kommede, men se lige det her link , det er tæt imellem viborg og bjerringbro... jeg har set en ny billig puslekommede http://mikjaebo.dk/udstilling.html
jeg ved altså ikke helt hvad det er for en kommede, men se lige det her link , det er tæt imellem viborg og bjerringbro... jeg har set en ny billig puslekommede http://mikjaebo.dk/udstilling.html
Det var da et godt link, det tror jeg vi får glæde af i en anden forbindelse! Tak
aarhusmor skriver: Det var da et godt link, det tror jeg vi får glæde af i en anden forbindelse! Tak
mamiolvi skriver: Velbekom ... bliver da helt nysgerrig om noget kunne bruges og hvad pusle kommenden , det var ikke sådan en ...
Velbekom ... bliver da helt nysgerrig om noget kunne bruges og hvad pusle kommenden , det var ikke sådan en ...
vi mangler hylder til indvendigt i et tøjskab og de skal helst passe 100% til
aarhusmor skriver: vi mangler hylder til indvendigt i et tøjskab og de skal helst passe 100% til
det var ikke lige det Men, det ser da interessant ud.. TAK
Hyacint er fra babysam
mamiolvi skriver: Mine forældre har fået lavet noget gør ham og det har været perfekt ...
Mine forældre har fået lavet noget gør ham og det har været perfekt ...
Tak det var rart at vide Det er også ok ud på billederne. Jeg skal have sat æg op snart og bliver jeg gravid, vil jeg da også overveje puslebordet og sengen
Oppedasse...
INGEN?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128