Har i fået kørt strimmel under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har været bekymret og ringet ud på sygehus for at få målt hjertefrekvens...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.994 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Anonym trådstarter

Kunne rigtig godt tænke mig at vide, om der er nogen herinde som har været et smut på Sygehuset for at tjekke hjertefrakvens. Altså fået kørt sådan en strimmel på maven. Og i så fald, har i haft gjort det mere end 1 gang? Synes selv det er super vigtigt at ringe hvis der er noget anderledes. Og har selv været derinde et par gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Ryberg

jeg har ihvertfald fået kørt strimmel mere end 4 gange... men jeg havde også en mærkelig graviditet... og var så dårlig.. (svangerskabsforgiftning)

Anmeld

30. juni 2011

Christina.78

KittyGirl skriver:

jeg har ihvertfald fået kørt strimmel mere end 4 gange... men jeg havde også en mærkelig graviditet... og var så dårlig.. (svangerskabsforgiftning)

Det samme her..

Anmeld

30. juni 2011

Mor til L&S

Anonym skriver:

Kunne rigtig godt tænke mig at vide, om der er nogen herinde som har været et smut på Sygehuset for at tjekke hjertefrakvens. Altså fået kørt sådan en strimmel på maven. Og i så fald, har i haft gjort det mere end 1 gang? Synes selv det er super vigtigt at ringe hvis der er noget anderledes. Og har selv været derinde et par gange.

1 gang har jeg selv ringet ud, men de sidste 4-5 uger var jeg ude 1-2 gange om ugen til tjek og strimmel da de frygtede svangerskabsforgiftning...

Anmeld

30. juni 2011

2babygirls

Aldrig.

Anmeld

30. juni 2011

Fenja09

Jeg har været inde en gang fordi der en markant ændring i bebsens aktivitetsniveau.

/Fenja

Anmeld

30. juni 2011

Thalia

Jeg har stemt andet fordi jeg var lidt i tvivl om afstemningen

Jeg har gennemført 3 graviditeter og været afsted og få lavet strimler alle tre gange. Så i alt når jeg op på mere end 4.

Der bliver typisk holdt ekstra øje med mig når jeg er gravid fordi man egentlig i første omgang mente jeg slet ikke kunne få børn. Jeg havde leokæmi som barn og lægerne mente at de kemobehandlinger jeg fik dengang ville have spoleret mine muligheder for selv at få børn. Det viste sig så bare at jeg faktisk meget nemt bliver gravid, jeg har bare lidt svært ved at holde på graviditeten når det endelig er.

Anmeld

30. juni 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har fået kørt strimmel 2 gange - men ikke fordi jeg var nervøs  Havde en tjekket graviditet, hvor jeg blev scannet hver 4. uge 

Anmeld

30. juni 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
KittyGirl skriver:

samme her ved 2. graviditet..
Ved 1. graviditet fik jeg dog kun kørt strimmel en enkelt gang..

Anmeld

30. juni 2011

Mi

Nej, eller kan faktisk ikke huske om de kørte en strimmel den dag jeg fødte mine tvillingepiger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.