Og vi venter os en lille .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

SaNiNa

Vi var til 3d/4d scanning i går det utrolig fantastisk ugen og hold da op den lille bare ligner Nicklas det er helt vild, der er ingen tvivl om at de er søskende.

Vi håbede jo på at vi kunne få kønnet afvide og hende som scannede kæmpede også for at finde det så hun var helt sikker først mente hun det lignede en lille pung, men hun kunne bare ikke finde den lille tap som lige som også skulle være der, vil sige at den store elefant (citat Nicklas) heller ikke lige frem var villig til at vise hvade den gemte på.

og hun var faktisk ved at opgive, men så 2 sek før hun skulle til at slutte udbryder hun at det er da en lille pige.

Så måtte hun jo scanne lidt mere så vi var sikkere og ganske rigtig så venter vi en lille pige.

Tror nok lige mor skal have omstillet sin tanke gang for jeg er jo vand til en dreng og alt tøj er blå. grøn, og brun vi har kun 3 bodyer som kan genbruges så nu skal her shoppes igen igen.

I får da lige lidt billeder. Billede 5 er det var hun syntes det ligner en lille pung.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Mira0911

Ihhhh....TILLYKKE:.....  Så skal der ud og købes tøj... 

Anmeld

1. juli 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Ihhhh....TILLYKKE:.....  Så skal der ud og købes tøj... 

Ja tak vi ejer jo intet pige tøj eller har fået købt lidt, men det er jo bestem ikke nok. Så håber de når at holde lagersalg enden jeg føder.

Anmeld

1. juli 2011

maryjane

Stort tillykke med den lille pige.

Anmeld

1. juli 2011

SaNiNa

maryjane skriver:

Stort tillykke med den lille pige.

Tusind tak

Anmeld

1. juli 2011

Charlotte Ditte Fuglsang Larsen

Sanne og Nicklas skriver:

Vi var til 3d/4d scanning i går det utrolig fantastisk ugen og hold da op den lille bare ligner Nicklas det er helt vild, der er ingen tvivl om at de er søskende.

Vi håbede jo på at vi kunne få kønnet afvide og hende som scannede kæmpede også for at finde det så hun var helt sikker først mente hun det lignede en lille pung, men hun kunne bare ikke finde den lille tap som lige som også skulle være der, vil sige at den store elefant (citat Nicklas) heller ikke lige frem var villig til at vise hvade den gemte på.

og hun var faktisk ved at opgive, men så 2 sek før hun skulle til at slutte udbryder hun at det er da en lille pige.

Så måtte hun jo scanne lidt mere så vi var sikkere og ganske rigtig så venter vi en lille pige.

Tror nok lige mor skal have omstillet sin tanke gang for jeg er jo vand til en dreng og alt tøj er blå. grøn, og brun vi har kun 3 bodyer som kan genbruges så nu skal her shoppes igen igen.

I får da lige lidt billeder. Billede 5 er det var hun syntes det ligner en lille pung.

AAAiii hvor er det dog skønt Tillykke med datteren ja, så kan vi jo bytte tøj os to her har jeg jo to piger i forvejen, og en kæææmpe pose pigetøj, som ikke kan bruges til det store...har jo sorteret de ting fra jeg synes kunne bruges til begge køn, meen jeg har nok alligevel været for tøse pjattet, da jeg shoppede tøj til dem, så nu har jeg ikke det store udvalg i drengetøj...

Sig endeligt til hvis du får lyst til at "bytte tøj", så kan vi da udveksle mail adresser og evt. tlf numre

Og igen STORT TILLYKKE MED HENDE

Knuser

Anmeld

1. juli 2011

Ka+Ma=Be

Så fandt i endelig ud af det! Hvor er det dejligt! Kæmpe tillykke med hende

Anmeld

2. juli 2011

SaNiNa

Tusind tak allesammen. Det er godt nok underligt at tænke lilla har jo i over 2 år tænkt blå og dreng, det bliver ikke rigtig lyserød her.

Er så træt af at se baby i babylyserød altid så vil holde det i lilla og pastel farver.

Nu er min hjerne også ved at vende sig til det ikke kun er blåt mere. og får da også kigget lidt tøj der er bare ikke meget i små str lige fortiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.