Glæder mig til at dele graviditet, fødsel og mor livet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

malenemusen

Jeg vil gerne være lidt anonym, da familien og venner nok først får noget at vide omkring uge 12 så ikke noget navn fra mig.

Jeg er 29 år gammel, og vi har forsøgt at blive gravide i snart 3 år, det sidste år har vi været i behandling.

Dette var første forsøg med IVF - og jeg er nu 5+1

Min termin indtil videre er 6 marts 2012

Min mand og jeg har været gift i 1 ½ år og har en dejlig hund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

ønskebørn74

malenemusen skriver:

Jeg vil gerne være lidt anonym, da familien og venner nok først får noget at vide omkring uge 12 så ikke noget navn fra mig.

Jeg er 29 år gammel, og vi har forsøgt at blive gravide i snart 3 år, det sidste år har vi været i behandling.

Dette var første forsøg med IVF - og jeg er nu 5+1

Min termin indtil videre er 6 marts 2012

Min mand og jeg har været gift i 1 ½ år og har en dejlig hund.

WEEEEEEEEEEEEEEEE SØDE TILLYKKE!!!!

Husk at ændre dit barn i profilen til gravid og tilføj terminen... Så bliver du listet i marts gruppen efter termin...

Anmeld

6. juli 2011

Babylil

Hej alle kommende mødre & stort tillykke med jeres lille baby

Nu er det tid til at jeg melder mig på banen.

Jeg er 24 år og tror, at jeg er 4+2 henne, men jeg er ikke sikker. Det ved jeg med større sikkerhed i morgen  

Jeg bor på Sjælland med min dejlige forlovede.

Det er vores første barn og det lykkedes ved første ICSI forsøg.

Glæder mig rigtig meget til min første scanning den 26. juli, så bliver det hele lidt mere virkeligt  

Synes dog godt, at jeg kan mærke tydelige tegn på graviditet. Mine bryster er spændte som to balloner og de gør ret ondt. Jeg har også ligamentsmerter og har haft let kvalme ved bilkørsel et par gange. 

Håber at vi alle går en fantastisk tid i møde

Anmeld

6. juli 2011

Silja&Noam

Tillykke med jeres graviditeter piger Jeg er 4+1 idag og har termin 13 martsJeg hedder Nanna og er 26Jeg har i forvejen Silja på 2 år sammen med min kæresteVi bor på Sjælland Jeg glæder mig så meget til at få mave på igen og IKKE være gravid om sommeren.. Det var ingen succes sidst

Anmeld

6. juli 2011

Silja&Noam

SiljasMoar skriver:

Tillykke med jeres graviditeter piger Jeg er 4+1 idag og har termin 13 martsJeg hedder Nanna og er 26Jeg har i forvejen Silja på 2 år sammen med min kæresteVi bor på Sjælland Jeg glæder mig så meget til at få mave på igen og IKKE være gravid om sommeren.. Det var ingen succes sidst

Ved ik lige hvor punktumerne blev af

Anmeld

6. juli 2011

ønskebørn74

SiljasMoar skriver:

Ved ik lige hvor punktumerne blev af

Husk at tilmelde dig listen.. Så bliver din termin listet når du har tilføjet graviditeten på din profil under børn...

Anmeld

7. juli 2011

Silja&Noam

ønskebarn74 skriver:

Husk at tilmelde dig listen.. Så bliver din termin listet når du har tilføjet graviditeten på din profil under børn...

Det har jeg gjort så burde da stå der.. men kigget da lige igen

Anmeld

7. juli 2011

Silja&Noam

SiljasMoar skriver:

Den står under børn. Har termin 15 marts.

Anmeld

7. juli 2011

ønskebørn74

SiljasMoar skriver:

Du står der ikke... Tryg på martz 2012 ..Du skal trygge på se medlemmer og øverst kan du så trygge på en bliv medlems knap...

Anmeld

7. juli 2011

Silja&Noam

ønskebarn74 skriver:

Du står der ikke... Tryg på martz 2012 ..Du skal trygge på se medlemmer og øverst kan du så trygge på en bliv medlems knap...

Sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.